رئبس دانشگاه در آیین تشییع زنده یاد دکتر «بهرام ضیغمی»؛

ثمره تلاش اساتید حوزه سلامت، ماندگاری و بهره مندی مردم از برکات و خدمات ارزنده آنان است

فارس_ آیین تشییع پیکر زنده یاد دکتر «بهرام ضیغمی»؛ استاد فقید دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بنیانگذار رشته آمار زیستی، با حضور جامعه دانشگاهی، اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده این استاد فقید برگزار شد.

کلمه نیوز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در این آیین، درگذشت زنده یاد دکتر «بهرام ضیغمی» را به جامعه دانشگاهی، اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده این استاد فقید تسلیت گفت.

دکتر «سید وحید حسینی» با اعلام اینکه زنده یاد دکتر «ضیغمی» بنیانگذار رشته آمار زیستی در دانشگاه است، اضافه کرد: اساتید از سرمایه های اصلی دانشگاه هستند و از ویژگی مهم علم و دانش به ویژه علوم سلامت محور این است که ثمره تلاش اساتید حوزه سلامت، نسل در نسل ماندگار می شود و مردم از برکات و خدمات ارزنده آنان بهره مند می شوند.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس، استاد ضیغمی را استادی شاخص در مجموعه علوم پزشکی معرفی کرد و افزود: خانواده این استاد فقید نیز در ثواب و برکات تلاش او در جامعه دانشگاهی و نظام سلامت و خدمات ارزنده او در تربیت دانشجو، توسعه علم و دانش سهیم هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای این استاد فقید، مغفرت و برای خانواده آن مرحوم، آرزوی صبر و شکیبایی کرد.

دکتر «آیت اللهی» از اعضای هیات علمی گروه آموزشی بخش آمار زیستی نیز در این آیین، با تبیین جایگاه علمی، تلاش ها و اقدامات زنده یاد دکتر «ضیغمی» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشت.

عهده دار بودن مدیریت گروه های پزشکی اجتماعی، آمار زیستی و اپولیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشارکت در ارایه بیش از ۱۱۰ پایان نامه دانشگاهی، بنیانگذاری و راه اندازی دو دوره کارشناسی ارشد رشته های آمار زیستی و اپیدمیولوژی در دانشگاه، از جمله اقدامات ارزنده زنده یاد دکتر «ضیغمی» است.

این آیین صبح امروز دوشنبه، هشتم اسفند ۱۴۰۱ در دانشکده پزشکی شیراز و با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان و خانواده زنده یاد دکتر «ضیغمی»، برگزار شد.