تخصیص ۷ هزار میلیارد ریالی جهت انجام پروژه های عمرانی در خوزستان

خوزستان - مدیر عامل شرکت شهرک های استان خوزستان گفت: مشکلات و نیازهای زیرساختی شهرک ها و نواحی صنعتی استان شناسایی و برای رفع آنان اعتباری بالغ بر 7 هزار میلیارد ریال برنامه ریزی شده است.

کلمه نیوز – علی مهدی پور مدیر عامل شرکت شهرک های استان خوزستان اظهار داشت: مشکلات و نیازهای زیرساختی شهرک ها و نواحی صنعتی استان خوزستان شناسایی و برای رفع آنان اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال برنامه ریزی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد، ادامه داد؛ در طی سال گذشته مشکلات اساسی و نیازهای ضروری آنان مورد شناسایی قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهرک های استان خوزستان در ادامه به وظایف و رسالت شرکت شهرک ها اشاره کرد و افزود: رسالت اصلی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان احداث و تکمیل زیرساخت های لازم به منظور فعالیت سرمایه گذاران صنعتی است، که در همین راستا اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال برای سال جدید به این حوزه تخصیص داده شده است.

مهدی پور در ادمه تصریح کرد: با تخصیص این اعتبارات، تحول زیادی در بخش تکمیل زیرساخت ها و وضعیت بصری شهرک های صنعتی خوزستان ایجاد خواهد شد که مطمناً موجب جذب سرمایه گذاران به شهرک های صنعتی می شود.

وی در پایان گفت: در سال گذشته اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال جهت اجرای پروژه های عمرانی اختصاص یافت .