امام جمعه اهواز:

اگر مدیران به اجرای اقتصاد مقاومتی عمل می کردند، شرایط اقتصادی کشور بهتر بود

خوزستان - این مقام سئول گفت: در نظام اسلامی مدیران در بالا دست به دنبال حل مشکلات و ایجاد رفاه برای مردم هستند اما برخی مدیران در پایین دست همراهی نمی کنند و به همین دلیل مشکلاتی ایجاد می شود.

کلمه نیوز – حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در مراسم سالگرد تشییع شهید گمنام روستای ارمش شهرستان امیدیه اظهار داشت: دولت انقلابی در سال اول فعالیت خود از تورم دلار جلوگیری کرد، دشمنان امید داشتند در بخش دلار به ایران اسلامی ضربه بزنند که موفق نشدند.

وی گفت: در حال حاضر در بخش اقتصادی دچار مشکلاتی هستیم اما با همراهی مردم این دوران نیز تمام می شود و به آسایش و رفاه اقتصادی خواهیم رسید.

این مقام مسئول افزود: در نظام اسلامی مدیران در بالا دست به دنبال حل مشکلات و ایجاد رفاه برای مردم هستند اما برخی مدیران در پایین دست همراهی نمی کنند و به همین دلیل مشکلاتی ایجاد می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: همانگونه که در ۲ عرصه تکنولوژی و نظامی ایران به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است در بخش اقتصادی نیز به درجات خوبی خواهد رسید.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر تمام حجمه ها به سمت رهبر معظم انقلاب بود به این دلیل که دشمنان در مقابل تدابیر و توان رهبر ایران اسلامی و درمانده شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب ۱۶ سال است که بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید دارد اگر مدیران به این رهنمودها عمل می کردند شرایط اقتصادی کشور در بهترین حالت خود بود.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: تقویت تولید داخلی و توسعه کشاورزی در رونق اقتصادی استان و ایجاد اشتغال تاثیر مستقیم دارد.

وی گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی ۸۴ کشور دنیا در مقابل ایران اسلامی ایستادند اما مردم ایران اجازه ندادند وجبی از این خاک به دست دشمنان بیفتد و در نهایت دشمنان انقلاب اسلامی با التماس خواستار پایان جنگ شدند چرا که قادر به ایستادگی در مقابل تدابیر امام(ره) و قدرت مردم ایران را نداشتند.