در دیدار با برخی استعدادهای برتر ورزشی استان مطرح شد:

توسعه و گسترش ورزش؛ زمینه‌ ساز ایجاد نشاط و شادی در جامعه

فارس_ استاندار فارس بر لزوم توجه ویژه به ورزش‌های همگانی تاکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر به این قبیل فعالیت‌های ورزشی شد و افزود: جوانان نیاز به تخلیه انرژی، شور و هیجان خود دارند به علاوه اینکه بنا به سفارش متعدد و مکرر دین مبین اسلام، مردم به نشاط، شادی و تفریح سالم نیازمند هستند؛ یکی از راه های تامین این مُهِم، توسعه و گسترش ورزش است.

کلمه نیوز_ محمد هادی ایمانیه در دیدار با برخی از استعدادهای برتر ورزشی استان، به غیرت و انگیزه جوانان و نوجوانان کشور جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ایمان، امید و انگیزه منجر می‌شود شکست‌ها جبران شوند؛ بنا به حکمت الهی هیچ مسئله و مشکلی نیست که راه حل نداشته باشد پس بایستی برای حل مشکلات قدم‌های محکم، قدرتمند و قاطعانه برداشت.

استاندار فارس بر ضرورت تدوین برنامه‌ریزی کارآمد همزمان با بررسی میزان اثرگذاری آنان تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به هدف و مقصود نیازمند برنامه صحیح، اصولی و اثرگذار هستیم.

وی بر لزوم توجه ویژه به ورزش‌های همگانی تاکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر به این قبیل فعالیت‌های ورزشی شد و افزود: جوانان نیاز به تخلیه انرژی، شور و هیجان خود دارند به علاوه اینکه بنا به سفارش متعدد و مکرر دین مبین اسلام، مردم به نشاط، شادی و تفریح سالم نیازمند هستند؛ یکی از راه های تامین این مُهِم توسعه و گسترش ورزش است.

دکتر ایمانیه ادامه داد: از منابع و اعتبار مختلف از جمله مولدسازی املاک سازمان‌ها و همچنین ظرفیت خیرین، برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ورزشی که در نهایت، منجر به تزریق سلامت در جامعه می‌شود، استفاده کنید.

رئیس شورای اداری استان، بر اهمیت ورزش بانوان نیز اشاره و پیشنهاد کرد در شهر شیراز و با همکاری سازمان ورزش و جوانان و شهرداری شیراز، زمینه های لازم جهت ورزش بانوان در پارک های ویژه بانوان در مناطق یازده گانه شیراز فراهم شود.

ضرورت تشکیل انجمن خیرین ورزش دوست

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان فارس خواستار تشکیل انجمن خیرین ورزش دوست شد و اذعان داشت: ظرفیت خیرین می‌تواند منجر به حمایت ایشان از سلامت جامعه شود؛ از این دریای بیکران بایستی به صورت کامل بهره برد.

وی، خواستار توجه ویژه به کشف استعدادهای موجود در استان شد و تصریح کرد: کشف استعدادهای نهفته، تزریق شور و نشاط به جامعه را در پی دارد و منجر به ایجاد انگیزه و امید می‌شود لذا می‌بایست زمینه‌های تقویت و حمایت از آنان را فراهم کنید.

استاندار فارس در پایان همچنین خواستار ایجاد زمینه های افتخارآفرینی استعدادهای برتر ورزشی شد و افزود: همه ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها باید در حد توان به ساخت ورزشگاه‌ها و توسعه زیرساخت‌های سخت افزاری در جهت رشد و تقویت فعالیت‌های ورزشی گام بردارند.