وزیر بهداشت در آئین بهره برداری از 66 پروژه سلامت محور استان فارس؛

خدمت برای رضای خداوند و مردمی بودن؛ ۲ کلید واژه پیشرفت در جامعه است

فارس_ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آئین بهره برداری از 66 پروژه سلامت محور استان فارس، خدمت برای رضای خداوند و مردمی بودن را دو کلید واژه پیشرفت در جامعه دانست.

کلمه نیوز_ دکتر «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در ادامه برنامه های سفر امروز خود به شیراز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، در بیمارستان نمازی حضور یافته و پس از افتتاح دستگاه توموتراپی در این بیمارستان به عنوان جدیدترین تکنولوژی درمان سرطان، در آئین بهره برداری از ۶۶ پروژه سلامت محور در استان فارس، حضور یافت.

وزیر بهداشت در این آئین ضمن تقدیر از مسوولان اجرایی استان فارس و به ویژه دکتر حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، خدمت برای رضای خداوند و مردمی بودن را دو کلیدواژه پیشرفت در جامعه عنوان کرد.

دکتر عین اللهی شیراز را یک شهر ملی و بین المللی و بیمارستان نمازی را دارای جایگاه ویژه از نظر علمی و پیشرفت های پزشکی عنوان کرد که علاوه بر استان فارس، بیماران دیگر استان های کشور را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

وزیر بهداشت دستگاه توموتراپی در بیمارستان نمازی را پیشرفته ترین دستگاه درمان بیماران در سطح دنیا برشمرد و با اشاره به حجم بالای پروژه های افتتاح شده در آئین امروز، راه اندازی مگاهاسپیتال را اولویت مهم مجموعه سلامت فارس عنوان کرد.

او ثمره نهایی این خدمات را نفع مردم و ارتقای سلامت جامعه دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «جهاد تبیین»، بر انعکاس شایسته توانمندی ها و دستاوردهای این حوزه تاکید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه به اجرای طرح جدید سلامت خانواده در ۹۱ شهر کشور پرداخت که افراد تحت پوشش از پرونده الکترونیکی سلامت برخوردار می شوند و از پزشکان برنامه پزشک خانواده در استان های فارس و مازندران در طول سال های اجرای این برنامه قدردانی کرد.

وزیر بهداشت در ادامه از آخرین مجروح حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که در بیمارستان نمازی بستری است، عیادت کرد.

این آئین امروز، نهم شهریور ۱۴۰۲، در تالار اقبال بیمارستان نمازی و با حضور وزیر بهداشت، جمعی از معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، استاندار فارس، رئیس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

در این آئین ۶۶ پروژه جدید سلامت محور در مناطق مختلف استان فارس به بهره برداری رسید.