به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر( ع) و هفته جوان،

پیام تبریک دکتر سید محمد جمالیان متخصص پزشکی قانونی و مسمومیت ها

مرکزی-کلمه نیوز-پیام تبریک دکتر سید محمد جمالیان متخصص پزشکی قانونی و مسمومیت ها به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر( ع) و هفته جوان منتشر شد.

دکتر سید محمد جمالیان متخصص پزشکی قانونی و مسمومیت ها طی پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک دکتر جمالیان آمده است؛
۱۱ شعبان مصادف است با سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) که شجاعت و دلاوری، رزم آوری و بصیرت دینی و سیاسی او، در سفر کربلا به ویژه در روز عاشورا تجلی کرد.

به همین مناسبت این روز و این هفته با نام هفته جوان نامگذاری شده است و این موضوع اهمیت نقش جوانان در توسعه، رشد و پیشرفت جامعه را نشان می دهد.

در ادامه این پیام آمده است، جوانان سکانداران جامعه در تمامی عرصه های مختلف اعم از ورزشی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می باشند، لذا اهمیت به نیازهای آنها در جامعه و درک مشکلات آنها و برنامه ریزی برای رفع این نیازها امری ضروری است.

در ادامه این پیام می افزاید: امروزه از مهمترین مطالبات جوانان می توان به آماده سازی بسترهای لازم برای ازدواج آنها اشاره کرد که از جمله این نیازها ایجاد اشتغال و فضای لازم برای بروز و ظهور استعداد جوانان در عرصه های مختلف، رفع مشکل مسکن و حمایت از این قشر تاثیرگذار در جامعه است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است، جوانان به عنوان موتور محرک جامعه نیازمند حمایت هستند تا بتوانند با استفاده از نیروی جوانی، خلاقیت و پویایی نهفته در وجودشان کشور را به سمت توسعه و پیشرفت بیش از پیش هدایت کنند.

در پایان آمده است، اینجانب بر خود لازم میدانم فرا رسیدن هفته جوان را به جوانان مستعد و پویای کشور عزیزمان ایران و بویژه به جوانان باصلابت، انقلابی و مستعد استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

دکتر سید محمد جمالیان متخصص پزشکی قانونی و مسمومیت ها