نشست هماهنگی انبارهای برق فارس / پایش و تمرکز در مدیریت انبار

فارس_ نشست هماهنگی انبارهای برق منطقه ای فارس در راستای پایش و تمرکز در مدیریت انبار با حضور روسای انبارها و مدیران امور تدارکات و قراردادهای این شرکت برگزار شد.

کلمه نیوز_ رسول پساوند، مدیر امور تدارکات و قراردادهای برق منطقه ای فارس در این نشست با بیان اینکه دریافت ، تحویل و برگشت کالا در انبارها بر اساس یک فرایند قانونی و با دقت و نظم و بر اساس دستورالعمل ها و شیوه نامه های اجرایی دنبال می شود افزود: انبارهای شرکت برق منطقه ای فارس یکی از نمونه های کامل انبارهای کامل با تمرکز در مدیریت و پایش مستمر است.

مدیر امور تدارکات و قراردادهای برق منطقه ای فارس با تاکید بر اینکه فرایند اسقاط کالا و تعیین میزان کالاهای مازاد و راکد از جمله مواردی است که در انبارها به دقت پایش می گردد افزود: حفظ بیت المال و چلوگیری از هدر رفت منابع دولت در انبارها به عنوان یک اولویت فرا روی همه انباردارها و مسوولان تدارکات قرار دارد.

پساوند اضافه کرد: با تصمیم گیری های به هنگام و به موقع و استفاده از کالاهای موجود راکد از هدر رفت منابع و اموال شرکت در انبارها جلوگیری شده است و فرایند انبار داری بر مبنای اصول علمی و مهارتی به خوبی دنبال می شود.

وی بر لزوم تداوم آموزش ها برای بهره مندی شرکت از انباردارهای موفق و مسلط تاکید کرد و گفت: اصلی‌ترین رکن یک انبار، انباردار است. بسیاری از بنگاه های تجاری بواسطه داشتن یک انباردار متبحر پیشرفت‌های روز افزونی را تجربه می‌کنند. به کار گرفتن فرد مناسب برای مدیریت انبار برای اطمینان از عملکرد روان و کارآمد انبار بسیار مهم است. مدیریت یک انبار یک نقش پیچیده و چند وجهی است و برای موفق بودن نیاز به مهارت در زمینه های مختلف است.