در دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) با امام جمعه صدرا انجام گرفت:

برگزاری نشست فصلی روحانیون مساجد شهرک های شمال غرب شیراز و صدرا در راستای جهاد تبیین 

فارس_ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) گفت: روحانیون مساجد خط مقدم جهاد تبیین اند و ظرفیت مناسبی برای ارتباط گیری با جامعه دارند.

کلمه نیوز_ صبح امروز، حجت‌ الاسلام سید محمدرضا موسوی اصل مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) شیراز با حجت‌ الاسلام موسوی امام جمعه شهر صدرا دیدار کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول اله (ص) شیراز در این دیدار گفت: نشست فصلی روحانیون مساجد و ائمه جمعه و جماعات شمال شیراز و شهر صدرا سلسله برنامه های است که امسال دنبال می شود که تاکنون یک جلسه نشست فصلی در سه ماهه اول امسال با حضور ۶۰ نفر از آنان برگزار کردیم.

موسوی اصل ادامه داد: روحانیون تاثیر گذار می توانند از ظرفیت بسیج ارتباط بیشتری گرفته شود تا در راستای جهاد تبیین در جامعه کار کرد.

وی تصریح کرد: نیازمند انسجام و وحدت بیشتری در بین امام جماعت مساجد با بدنه بسیج در شهر صدرا و منطقه شمال غرب گلستان و شهرک های اطراف داریم تا هدفمند و اثرگذار کار کرد.

حجت‌ الاسلام سید عباس موسوی امام جمعه شهر صدرا گفت: سلسله نشست های فصلی امام جمعه و جماعت مساجد ابتکار خوبی است که با هدف وحدت رویه و تعامل بیشتری در شمال شیراز و صدرا شکل‌گرفته است تا در زمینه کار فرهنگی و جهاد تبیین به یک راهکار و شیوه حرکت بیانجامد.

حجت الاسلام موسوی در پایان این دیدار تصریح کرد: دومین نشست فصلی روحانیون مساجد ، ائمه جماعات و جمعه شهر صدرا و شهرک های شمال غرب شیراز به میزبانی دفتر امام جمعه صدرا برگزار می گردد.