بهره برداری از پروژه بهسازی روستای بازرنگان شهرستان کازرون با مشارکت بنیاد مسکن

فارس_ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون از افتتاح پروژه بهسازی روستای بازرنگان از توابع بخش مرکزی شهرستان کازرون خبر داد و بیان داشت: این طرح با اعتبار ۶۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات مناطق نفت‌خیز و ۳۰۰۰میلیون ریال قیر رایگان به بهره برداری رسید.

کلمه نیوز_ قاسم داوودی با اشاره به اینکه طرح یاد شده با اجرای ۴۰۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستایی انجام شده است گفت: اجرای طرح های بهسازی و توسعه روستاها زمینه ساز کاهش مهاجرت ها و افزایش انگیزه ماندگاری روستاییان است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون اهداف اجرای طرح های محرومیت زدایی را برشمرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعنوان یکی از نهادهای برخاسته از نظام جمهوری اسلامی، در طول فعالیت خود اقدامات موثر و ارزشمندی را در روستاها و برای ساکنین محروم آنها انجام داده است و در حال حاضر شاهد به ثمر رسیدن این فعالیتها و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در محرومیت زدایی از روستاها هستیم.

داوودی اضافه کرد: فعالیت های عمران روستایی یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در امر عمران و آبادی روستاهای این شهرستان بشمار می رود که با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تأمین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی جهت ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم انداز آتی نقاط روستایی در سراسر شهرستان به انجام می رسند.

گفتنی‌ است در این مراسم فریدون عباسی دوانی نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی بخرد فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان، قاسم داودی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، شورای اسلامی و دهیاری روستا و جمعی از مسئولین شهرستانی و اهالی روستا حضور داشتند.