با حضور مدیران معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

برنامه آشنایی با زیست بوم فناوری دانشگاه شیراز برگزار شد

فارس_ با حضور مدیران معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برنامه آشنایی با زیست بوم فناوری دانشگاه شیراز برگزار شد.

کلمه نیوز_ معاون توسعه فناوری سلامت پارک فناوری سلامت شیراز گفت: در این برنامه، از پردیس نوآوری و فناوری دانشگاه شیراز، شتاب دهنده دولتی کوانتوم پلاس و مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی بازدید شد.

دکتر «سید نور الدین فرجی» افزود: آشنایی با زیست بوم فناوری دانشگاه شیراز به ویژه شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مرتبط با حوزه سلامت مستقر در مراکز دانشگاه شیراز، هدف اصلی این برنامه بود.

او بیان کرد: در این بازدید، همچنین مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در خصوص عملکرد و سیر تحول این مجموعه از سال ۱۳۸۰ تا کنون، توضیحاتی را ارایه کرد و یک هسته فناور در زمینه سلامت روان، یک واحد فناور در زمینه طراحی برنامک پیاده روی و یک شرکت دانش بنیان تولید کننده آرد، نان و کیک ویژه مبتلایان به بیماری سلیاک نیز خدمات خود را شرح دادند.

در این برنامه، معاونان پارک فناوری سلامت شیراز و مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی، رییس پردیس علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی و مدیر مرکز رشد واحدهای فناور از دانشگاه شیراز حضور داشتند و در خصوص بهره برداری از تجارب دانشگاه شیراز و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه فناوری، اندیشه ورزی کردند.