هادی سیاسی سپاه:

خروجی اقدام پژوهی یافته‌ی علمی است 

فارس_ آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه فاطمه زهرا(س) گله‌دار در مورخه سوم مهرماه با حضور اساتید و طلبه های حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) گله‌دار در محل سالن جلسات حوزه برگزار گردید.

کلمه نیوز_ در این مراسم عبداله مظاهری در جمع طلبه های حوزه علمیه با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: در اقدام پژوهی دانش علمی فرع و دانش عمومی به مفهوم اخلاق و تعهد در راستای افزایش آگاهی و تغییر رفتار مطلوب، اصـل است، «خروجی اقدام پژوهی یافته ی علمی است».

ایشان در ادامه به اهمیت علم و دانش از نظر مبانی دینی، بیان کرد: بحران در درس پژوهی و کلاس دانشگاه و حوزه باید سریع درمان شود و به شبهات طلبه ها و مخاطبین با نگاه اقناعی و‌ تفهیم یقینی از سوی اساتید و معلمین صورت گیرد و در چالش ها درمان طبق برنامه با در نظر گرفتن درک و فهم دانشجو و طلبه باشد و‌ چاله های کلاس باید در طول سال تحصیلی ترمیم شود.

وی در بخش دوم بیانات خود با توجه به هفته دفاع مقدس به معرفی گفتمان و ادبیات دفاع مقدس و‌ انتقال مفاهیم واقعی جنگ که بیشتر شامل عرفان، ایثار، و‌ نگاه توحیدی رزمندگان در طول دوران حماسه است پرداخت و تاکید کرد: اتفاقات جنگ اینگونه به نسل جدید منتقل شود.

ایشان در ادامه گفت: وقتی یک معلم شهید «یوسف مظاهری» با وجود چهار فرزند مرخصی بدون حقوق می‌گیرد و به جبهه میرود چه کششی بالاتر از عشق به فرزندان و خانواده او را به دفاع از اسلام و کشور می برد و یا اون رزمنده بیسیم چی بسیجی که در لحظاتی که می داند اسیر می‌شود کاغذهای حاوی اطلاعات رمز گردان را جویده و‌ می‌خورد و سپس توسط دشمن شکمش پاره می‌شود ، و یا در یکی از عملیات‌ها جمعی از رزمندگان آر پی جی زن با چشمان بسته به شکار تانک ها می‌روند. این اتفاقات با عقل معاش جور در نمی آید بلکه با عقل معاد میتوان پذیرفت.

در پایان به سه نفر از ممتازین شرکت کننده هر کدام یک جلد کتاب دفاع مقدس اهدا گردید.