برگزاری اردوی جهادی سلامت محور در روستای پیرسبز کوهچنار

فارس_ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اردوی جهادی سلامت محور یک روزه در روستای «پیرسبز» از توابع شهرستان کوه چنار، برگزار شد.

کلمه نیوز_ رییس بیمارستان شهید «رضازاده» قائمیه با اعلام این خبر گفت: اردوی جهادی سلامت محور با هدف ارایه خدمات سلامت به مناطق کمتر برخوردار به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوه چنار با ارایه ۱۹۱ خدمت رایگان به مردم روستای «پیرسبز» برگزار شد.

«صادق ساسانی پور» اجرای این گونه برنامه ها را کمک به توسعه عدالت اجتماعی دانست و افزود: در این اردوی جهادی متخصص اطفال و کودکان، پزشک عمومی، کارشناس ارشد پرستاری، کارشناس مامایی، تغذیه و سلامت روان حضور داشتند و علاوه بر خدمات رایگان پزشکی و درمانی، خدماتی از جمله توزیع رایگان دارو و همچنین مراقبت بیماران فشار خونی و دیابتی نیز انجام شده است.

او خدمت‌ رسانی به مناطق محروم و محرومان جامعه که صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند را یکی از توفیقات مجموعه سلامت دانست و اضافه کرد: کارشناسان تغذیه و سلامت روان نیز با هدف بهبود تغذیه کودکان و سالمندان، ارتقای مهارت ‌های فرزندپروری و مهارت‌ های زندگی با مشاوره‌ و آموزش های لازم برای توانمندسازی به مردم این روستا خدمات رایگان ارایه دادند.

رییس بیمارستان شهید رضازاده قائمیه ادامه داد: بازدید حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی شهیم» امام جمعه شهرستان کوه چنار، سرهنگ «علی اکبر طحان» مسوول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، دکتر «محمود هاشمی» فرماندار، سرهنگ «روح اله خلیلی» فرمانده ناحیه بسیج سپاه و تعدادی از مسوولان شهرستان کوهچنار از این اردوی جهادی، از دیگر برنامه های این روز بود.

این اردوی جهادی با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوهچنار، شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهچنار، بیمارستان شهید «رضازاده» قائمیه، بسیج سازندگی ناحیه مقاومت کوهچنار، دهیاری روستای «پیرسبز» و بخشداری کوهمره برگزار شد.