بیانیه دبیرکل نهاد سفیران اتحاد و همبستگی اجتماعی خاورمیانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

نهاد سفیران اتحاد و همبستگی اجتماعی خاورمیانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه‌ای منتشر کرد.

کلمه نیوز – عباس احمدی مهر دبیرکل نهاد سفیران اتحاد و همبستگی اجتماعی خاورمیانه در متن این بیانیه که در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و دیگر مناطق فلسطین اشغالی، آورده است:

منْ سمع رجلًا ینادی یا للْمسْلمین فلمْ یجبْه فلیْس بمسْلم‏

رسول خدا(ص) فرمود: کسی که صدای مردی بشنود که فریاد کمک خواهی از مسلمانان را سر دهد و پاسخش را ندهد مسلمان نیست.

حملات وحشیانه رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در روزهای اخیر، که تاکنون منجر به شهادت ده­ها فلسطینی از جمله زنان و کودکان و زخمی شدن صدها تن گردیده است و سایر جنایت های گروهک های تروریستی به ویژه در افغانستان، بار دیگر مظلومیت آشکار این ملت های زجر کشیده و بی دفاع را و نیز نقض آشکار اصول و قواعد مسلم حقوق بین الملل را توسط مزدوران حلقه به گوش استکبار را به جهانیان یادآوری می کند.

سکوت مجامع بین المللی طرفدار حقوق بشر و همچنین ناتوی رسانه ای غرب در مقابل این قبیل تهاجمات و اقدامات وحشیانه و ضد انسانی، امروز بیش از پیش دلهای انسانهای آزادی خواه در سرتاسر جهان را به درد آورده است.

امروز باید غیرت مسلمین به جوش آید و فریاد داد خواهی آنان به گوش همه جهانیان برسد. این مسلمانان هستند که باید حقوق حقه خویش را در قبال این جنایات ضد بشری استکبار احیاء نمایند.

محاصره و نسل کشی مسلمانان در فلسطین و نیز جنایات کور تروریستی در منطقه، اقداماتی زاییده از حضور نامشروع شیطان بزرگ و غده سرطانی اسرائیل در منطقه و پرورش یافته با سکوت و بی تفاوتی برخی از کشورهای اسلامی است.

ما سفیران صلح و سازش و اتحاد همبستگی آرمان اجتماعی خاورمیانه هم­نوا با ملت های آزاده جهان ضمن محکوم نمودن این حملات و جنایات دردمنشانه و ضد انسانی رژیم اشغالگر قدس به سرزمین مقدس فلسطین و نیز جنایات هولناک ایادی تروریست استکبار جهانی در منطقه، از نهادهای بین المللی و منطقه ای به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و شورای امنیت سازمان ملل متحد
می خواهیم.

تصمیمات و اقدامات مهمی را در راستای خنثی سازی توطئه های رژیم صهیونیستی و گروه­های تروریستی مزدور استکبار اتخاذ نموده و پیام آور صلح و امنیت و آرامش برای مردم منطقه باشند.

همچنین اعلام می داریم که ما با تمامی وجود در کنار مردم و گروه های مبارز فلسطینی و سایر ملت های مظلوم و ستم دیده منطقه باقی می مانیم.

«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»