رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

نجات جان بیمار ۶۵ ساله با احیای موفق تکنسین های بالگرد اورژانس فارس

فارس_ رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از احیای موفق بیمار ۶۵ ساله با تلاش تکنسین های بالگرد اورژانس فارس، خبر داد.

کلمه نیوز_ دکتر «محمدجواد مرادیان» گفت: پیرو درخواست بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان مبنی بر انتقال بیمار با سابقه عمل قلب باز به بیمارستان شهید مطهری مرودشت، یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

او در این زمینه اضافه کرد: بیمار که مرد ۶۵ ساله است در بیمارستان دچار ایست قلبی شده و با تلاش کادر درمان بیمارستان احیا و به تکنسین های اورژانس ۱۱۵ تحویل می شود، اما فرد بیمار دوباره دچار حمله قلبی شده و از سوی تکنسین های اورژانس مجددا احیا شده و با توجه به وضعیت بیمار بلافاصله بالگرد اورژانس فارس به محل اعزام و بیمار به بالگرد منتقل می شود.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: همزمان با شروع پرواز بالگرد اورژانس، بیمار برای سومین بار دچار ایست قلبی شده و تکنسین های توانمند اورژانس تا زمان تحویل بیمار به بیمارستان شهید مطهری مرودشت احیای قلبی را در دستور کار قرار می دهند که با لطف خداوند و تلاش موفق تکنسین های اورژانس ۱۱۵، بیمار با شرایط پایدار به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده است.

دکتر محمد جواد مرادیان از تلاش های «علی فهیمی» و «سعید مقدم» تکنسین های توانمند و خستگی ناپذیر اورژانس ۱۱۵ که در این ماموریت حضور داشتند و همچنین کادر درمان بیمارستان های حضرت ولیعصر (عج) ارسنجان و شهید مطهری مرودشت در زمینه همکاری در خدمت رسانی به بیماران تقدیر کرد.