فرمانده سپاه فجر:

نخبگان علمی بسیج فارس محور ارتباط صنعت و دانشگاه باشند/ آمادگی سازمان علمی پژوهشی بسیج فارس برای حمایت شرکت های دانش بنیان

فارس_ سردار بوعلی گفت: نخبگان علمی بسیجی می توانند محور ارتباط و تعامل دانشگاه و صنعت باشند و این رسالت مهم را تحقق ببخشند.

کلمه نیوز_ قرارگاه جهاد علمی سازمان علمی و پژوهشی بسیج فارس با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر و جمعی از نخبگان علمی بسیج برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با تاکید بر اهمیت مسئله علم، پژوهش و فناوری در پیشرفت و توسعه کشور، گفت: بدون شک یکی از ارکان اساسی تضمین پیشرفت و موفقیت هر جامعه ای موضوع تحقیقات و حرکت علمی و فناورانه بر مدار پیشرفت و توسعه است.

وی با بیان اینکه تبدیل ایده ها و طرح های پژوهشی به محصولات و دستاوردهای صنعتی یکی از نیازهای مهم کشور است، گفت: تقویت ارتباط بین نخبگان بسیجی و ایجاد شبکه علمی با حضور شرکت های دانش بنیان یکی از مطالبات مهم از سازمان علمی و پژوهشی بسیج است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سازمان علمی بسیج فارس برای حمایت از طرح ها و ایده ها آمادگی کامل دارد، خاطرنشان کرد: نخبگان علمی بسیجی می توانند محور ارتباط و تعامل دانشگاه و صنعت باشند و این رسالت مهم را تحقق ببخشند.