تاکید استاندار فارس در آئین احداث منازل مسکونی نیروی هوایی:

از توجه به امکانات رفاهی تا ساخت مجتمع مسکونی مجهز

فارس_ ایمانیه در آیین شروع به ساخت منازل مسکونی نیروی هوایی ارتش در شیراز، بر ضرورت ساخت مجتمع مسکونی مجهز و بروز تاکید کرد و گفت: همزمان با احداث منازل مسکونی امکانات رفاهی و فرهنگی از جمله مسجد، کتابخانه، پاسگاه انتظامی و درمانگاه نیز احداث شوند.

کلمه نیوز_ محمد هادی ایمانیه در آیین کلنگ زنی احداث ۲۷۰۰ واحد مسکونی ویژه پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی شیراز، ضمن تبریک روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و گرامی‌داشت مقام پرستار گفت: از زحمات نیروی هوایی از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز متشکریم و همچنین گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهید دوران عزیز؛ افتخار فارسی‌ها که با ایثار و از خود گذشتگی برگ زرینی در دفاع مقدس را به نام خود ثبت کرد.

استاندار فارس ادامه داد: امروز در پایگاهی که به نام این شهید عزیز مزین شده شاهد یک اقدام رفاهی هستیم که حق عزیزان ما در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب، نیروی انتظامی و همه مدافعان نظامی و حافظان مرزهای ایران عزیز است.

وی نعمت سلامتی و امنیت را دو نعمت بی‌بدیل دانست و گفت: سلامتی و امنیت دو نعمتی است که همواره باید قدردان وجود آن باشیم.

دکتر ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: وظیفه مدیران است که در حد توان، برای تامین حداقل‌های رفاهی این عزیزان تلاش و کوشش کنند.

وی، با ابراز خرسندی از اینکه مشکل تعاونی مسکن پهنه پیکران آسمان نیروی هوایی ارتش شیراز حل شده است اظهار داشت: می‌بایست همین روند برای سایر تعاونی‌های مسکن نیز اتفاق بیفتد؛ به راحتی و با سرعت بیشتر می‌توانیم از طریق رفع مشکلات مزمن شده تعاونی‌های مسکن، احداث منازل نهضت ملی مسکن را سریع‌تر به نتیجه برسانیم.

نماینده عالی دولت در فارس در انتها از همراهی و مشارکت فرماندهی نیروی هوایی ارتش استان فارس با نماینده دولت در استان تقدیر کرد و گفت: انشاالله این مجتمع بایستی بسیار مجهز، زیبا، با کیفیت و دارای نماد اسلامی ایرانی باشد و همچنین در حین اجرای آن به مسائلی همچون احداث مسجد، پاسگاه انتظامی، مدرسه، کتابخانه و درمانگاه نیز توجه شود.