رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین بهره برداری از مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر:

مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر؛ یکی از مراکز تاثیرگذار در تسکین آلام بیماران است

فارس_ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در آیین بهره برداری از مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر، این مرکز را یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار در تسکین آلام بیماران دانست.

کلمه نیوز_ دکتر «سید وحید حسینی» در این آیین با قدردانی از اقدام بزرگ خیرین عرصه سلامت، به ویژه «فرهاد مهرپور»؛ خیر حوزه سلامت فارس و بانی ساخت مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر گفت: خیرین با قدم های خیری که بر می دارند، برای تسهیل در ارایه خدمات به مردم، به مجموعه سلامت کمک شایانی می کنند که این کار ارزشمند، ستودنی است.

او با اشاره به پیشینه دیرینه فارس در اقدامات نیکوی خیرین، افزود: در مجموعه خیرین تامین سلامت فارس، مسایل مختلف حوزه سلامت شناسایی و پس از نیازسنجی به افراد نیکوکار در این عرصه معرفی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر را یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار در تسکین آلام بیماران عنوان کرد و ادامه داد: برخی از بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، شرایطی برای مراقبت های درمانی در منزل را ندارند، بنابراین می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

رییس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز گفت: امروز شاهد نقش آفرینی خیرین و افراد نیکوکار استان هستیم که برای تسکین آلام بیماران قدم برداشته اند.

آیت الله «سید علی اصغر دستغیب» افزود: این مرکز، همانند نام خود، مهرآفرین است و محبت و صمیمیتی که در دین اسلام به آن توصیه شده، مورد عمل قرار گرفته و امیدواریم به لطف خداوند این کار پرارزش، روزافزون شود.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز در این آیین گفت: عملیات ساخت مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر با متراژ سه هزار و ۷۳۰ متر مربع، از سال ۱۳۹۴، آغاز شد و امروز ما شاهد بهره برداری از این مرکز مهم حوزه سلامت فارس هستیم.

دکتر «علی اکبر رامجردی» افزود: این مرکز در هفت طبقه و با دارا بودن ۶۰ تخت فعال، با هزینه ای بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان، به همت «فرهاد مهرپور» خیر حوزه سلامت ساخته شد و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تجهیز و به بهره برداری رسید.

 

او اظهار کرد: این مرکز، به عنوان بزرگترین مرکز جامع خدمات طب تسکینی بیماران مبتلا به سرطان در جنوب کشور، به چرخه فعالیت در عرصه سلامت فارس پیوست.

دکتر «سید علی هاشمی» رییس بیمارستان شهید دکتر چمران نیز ضمن معرفی این بیمارستان و روند ساخت مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر، گفت: ساخت مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر، از مهر و محبت یک خانواده خیر و نیکوکار آغاز شده و با حمایت های بی دریغ مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان استانی به بهره برداری رسید.

آیین بهره برداری از مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر، صبح امروز یازدهم آذر، با حضور استاندار فارس، رییس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاورعالی رییس دانشگاه، جمعی از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه و مسوولان استانی برگزار شد.