ثبت رکورد ۲۷ روز تولید بدون توقف در فولاد اکسین خوزستان

همزمان با افزایش آماده بکاری عملیاتی شرکت فولاد اکسین خوزستان به ۹۵ درصد و تثبیت آن در سال ۱۴۰۲، ضمن ثبت یک رکورد بی نظیر، خط تولید این شرکت از ابتدای امسال تاکنون، ۲۷ روز را بدون توقف پشت سر گذاشت.

کلمه نیوز – ثبت ۲۷ روز تولید بدون توقف در هشت ماه ابتدایی سالجاری و افزایش آماده بکاری عملیاتی تا ۹۵ درصد، یک رکورد کم نظیر در تاریخ شرکت فولاد اکسین خوزستان بوده که با تلاش و همکاری مجموعه مدیریت و کارکنان محقق شد.

این دستاورد در حالی به دست آمده که بخش عمده تولیدات شرکت فولاد اکسین خوزستان را، ورق‌های سری API و آلیاژی به خود اختصاص داده است که در شرایط سنگین نوردی تولید می شوند.

بدون شک هر شرکت فولادی برای رسیدن به چنین موفقیت و دستاوردی، نیازمند سیستم تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه و هوشمند است که فولاد اکسین خوزستان علاوه بر داشتن چنین سیستمی، از نیروهای فنی و متخصص بهره می برد که اینچنین افتخارآفرینی می کنند.

بنا بر این گزارش، این شرکت با انجام تعمیرات برنامه ریزی شده و اجرای دقیق و منسجم آن در کنار تولید حساب شده به وسیله نیروهای باتجربه، امکان رسیدن به بلوغ سازمانی در بخش فرآیندی را فراهم کرده است.