پوتین از جنازه ناوالنی هم وحشت دارد!

گروه بین‌الملل: سخنگوی الکسی ناوالنی، رهبر زندانی و به قتل رسیده مخالفان روسیه گفته است مقامات تهدید کرده‌اند که جسد او را در زندان واقع در منطقه قطب شمال همان جایی که چند روز پیش درگذشت، دفن خواهند کرد! به گزارش بی بی سی.، کرا یارمیش گفته است که به مادر ناوالنی اولتیماتوم داده شده […]

گروه بین‌الملل: سخنگوی الکسی ناوالنی، رهبر زندانی و به قتل رسیده مخالفان روسیه گفته است مقامات تهدید کرده‌اند که جسد او را در زندان واقع در منطقه قطب شمال همان جایی که چند روز پیش درگذشت، دفن خواهند کرد!
به گزارش بی بی سی.، کرا یارمیش گفته است که به مادر ناوالنی اولتیماتوم داده شده یا این گزینه را انتخاب کند یا خاکسپاری مخفیانه جسد پسرش را بدون حضورعزاداران. خانم یارمیش گفت که لیودمیلا ناوالنی، مادر الکسی ناوالنی از مذاکره با مقامات امتناع کرده و خواستار تحویل جسد پسرش شده است. روز گذشته خانم ناوالنی گفت که تقریبا یک هفته پس از اعلام مرگ پسرش برای اولین بار به او اجازه داده شد که جسد او را ببیند. آلکسی ناوالنی، سرشناس‌ترین منتقد ولادیمیر پوتین، یک هفته پیش در زندانی  غیرقابل دسترس در نزدیکی شهر سالخارد در شمال روسیه این کشور درگذشت. یولیا ناوالنیا، همسر این منتقد و رهبر سابق مخالفان دولت روسیه، می‌گوید آلکسی ناوالنی با دستور ولادیمیر پوتین به قتل رسیده است. خانم ناوالنیا سوگند خورده که به راه همسرش ادامه دهد.