مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

عقب ماندگی های ورزش، نباید منجر به دلسردی ورزشکاران شود

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: عقب ماندگی های ورزش، نباید منجر به دلسردی ورزشکاران شود.

مسعود پیرایش در آیین تجلیل از مدال آوران استان مرکزی در سه دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، افزود: در این آیین ۱۲۰ نفر از مدال آوران در سال های ۹۸، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در استعداد های برتر جوانان و نوجوانان مورد تجلیل واقع خواهند شد.

وی اظهار کرد: استعداد های برتر جوانان و نوجوانانی هستند که در مسابقات ورزشی استان استعداد یابی و انتخاب می شوند و سپس در کشور می درخشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: اگر با حضور ورزشکاران پرچم جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برافراشته و سرود کشورمان نواخته می شود نشان از اهمیت ورزش دارد.

پیرایش افزود: ورزش یکی از مولفه های قدرت در جهان است و در جنگ سرد ابرقدرت ها در ورزش خود را به جهانیان معرفی می کردند.

وی بیان کرد: عقب ماندگی ها و مشکلاتی که در برخی از مسائل وجود دارد گاهی وقت ها باعث دلسردی ورزشکاران، مردم و خدمتگزاران ورزش می شود که ضمن تلاش برای رفع این مشکلات باید با صبر و امید به آینده امید داشت و برای اعتلای ورزش استان و کشور تلاش و کوشش کرد.

در ادامه بهنام نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی نیز گفت: نگهداری و حفظ قهرمانی بسیار سخت تر از کسب مقام قهرمانی است.

وی افزود: ورزشکاران الگوی خوبی برای جوانان و نوجوانان هستند، پس باید در موضع گیری ها، رفتارها و گفتارهایشان بسیار دقت کنند.

نظری یادآور شد: هیچ صنعتی حق هزینه کردن برای ورزش خارج از استان را ندارد و باید تمامی هزینه ها در استان و در حیطه ورزش و ورزشکاران استان هزینه شود.