رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان مرکزی:

ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا سکوهای قهرمانی بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند

مرکزی-کلمه نیوز _رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان مرکزی گفت: ورزشکاران و قهرمانان هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان سکوهای قهرمانی بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.

پوریا اسدی در آیین تجلیل از قهرمانان و نام آوران هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان در فرهنگسرای شهر اراک امروز گفت: ورزشکاران عضو هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان موفق شده اند با تلاش و کوشش در عرصه ها و میادین مختلف ورزشی سکوهای برتر را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: در این هیات، افراد دارای بیماری های دیابت و ام اس نسبت به سایر گروهها فعالیت بیشتری داشته و آمار بیشتری از آنها در رشته های ورزشی فعالیت دارند.

اسدی اظهار کرد: به دلیل ازدیاد هیات های ورزشی، تخصیص بودجه به هیات های مختلف با نقص هایی مواجه است که امیدواریم مسولان ورزشی استان در راستای مرتفع کردن این مشکل ، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان مرکزی اضافه کرد: خوشبختانه شاهد هستیم ورزشکاران عضو هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا اگرچه با محدودیت های بسیاری در زمینه ورزش و درمان مواجه هستند اما از افراد سالم جامعه در فعالیت های ورزشی پیشگام تر هستند و در کشور سکوهای افتخار و موفقیت را از آن خود می کنند.

اسدی یادآور شد: ورزشکاران هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا با درخشش خود در میادین مختلف ورزشی گام های بزرگی را در مسیر زندگی خود برمی دارند و ما نیز برای رشته های مختلف کمیته های مجزا ایجاد کرده تا همه ورزشکاران جامعه هدف این هیات بتوانند از خدماتی که در کمیته های اختصاصی ارائه می شود بهره مند شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این آیین، گفت: هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور اعضای هیات قوی، پررونق و تخصصی در حال پیشرفت است.

مسعود پیرایش افزود: بیماران خاص هر کدام یک ظرافت و روش ورزشی خاصی دارند و کار با این ورزشکاران خاص و مهم است.

وی اظهار کرد: ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا با ورزش و حضور خود در میادین ورزشی امید و انگیزه را در جامعه ایجاد می کنند.

پیرایش ادامه داد: در حال حاضر عدم تحرک در جامعه بین افراد بدون محدودیت ملاحظه می شود و ورزشکاران این هیات با وجود شرایط خاصی که دارند به عرصه ورزش آمده و به جایگاه های خوبی در عرصه کشوری و بین المللی دست می یابند.

وی گفت: قهرمانان هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی بخصوص با کمبودها و مشکلات آلودگی که در استان مرکزی وجود دارد با تلاشی دو چندان در حال فعالیت هستند.

در پایان این آیین از ورزشکاران و قهرمانان و اعضای هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی تقدیر شد.