در استان مرکزی صورت گرفت؛

رئیس هیات آمادگی جسمانی استان مرکزی انتخاب شد

مرکزی-کلمه نیوز-در مجمع انتخابات هیات آمادگی جسمانی استان مرکزی، مسعود آقازیارتی با کسب ۲۴ رای موافق از مجموع ۲۶ رای به عنوان رییس هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان مرکزی انتخاب شد.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی در این مجمع گفت: هیات آمادگی جسمانی و تندرستی متعلق به اقشار مختلف است و به دلیل گستردگی جامعه هدف نیاز به مکان اختصاصی دارد که باید مورد توجه اداره کل ورزش جوانان استان مرکزی قرار بگیرد.

احمد گواری افزود: هیات ورزش آمادگی جسمانی و تندرستی استان مرکزی تنها یک سال و ۶ ماه است که فعالیت خود را شروع کرده و با کمترین امکانات در استان فعالیت و تلاش خود را ادامه داد که ثبات در این هیات تثبیت شود و تین قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: در بعد عمومی، توسعه این ورزش در بین تمامی اقشار جامعه و ارتقا سطح آمادگی جسمانی و بهبود فعالیت بدنی از اهمیت ویژه برخوردار است و سطح اطلاعات جامعه در این خصوص باید ارتقا یابد که در نهایت در بهبود و ارتقا کیفیت زندگی افراد جامعه اثر گذار باشد.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی بیان کرد: باید تمام اقشار بر اساس کار، فعالیت، زندگی و سن از آمادگی جسمانی برخوردار شوند و توسعه این ورزش در بین مردم وظیفه مهم این هیات است.

گواری ادامه داد: رسالت مهم این ورزش آگاهی بخشی به جامعه در خصوص بهره مندی از آمادگی جسمانی و تاثیر آن در فعالیت‌های روزانه و توجه به ابعاد روانی آن در بین افراد است.

وی گفت: نیاز است برنامه چهار ساله تعیین و نقطه شروع و هدف گذاری مشخص که در انتهای چهار سال روند پیشرفت مشخص شود.

گواری بیان کرد: این رشته ۲۷ زیرمجموعه ورزشی دارد و ب این اساس مخاطبان متعددی خواهد داشت و در نظر گرفتن مکان اختصاصی قطعا مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: نیاز است از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای توسعه این ورزش بهره گرفته شود و باید به نقش مربی در کشف استعدادها و ظرفیت رسانه در اطلاع رسانی به جامعه توجه ویژه شود.