معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

تعطیلی ۲ مرکز غیر مجاز درمانی با کشف و ضبط بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور در شیراز

فارس_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از شناسایی و تعطیلی 2 مرکز غیر مجاز زیبایی با کشف و ضبط بیش از 10 میلیارد ریال کالاهای قاچاق سلامت محور در شیراز خبر داد.

کلمه نیوز_ دکتر «مهرداد شریفی» با تاکید بر نظارت فعال و برخورد قضایی با مراکز غیر مجاز خدمات پوست، مو و زیبایی، گفت: ساماندهی و برخورد قضایی با تمام مراکز غیر مجازی که مداخلات درمانی در سطح استان دارند در دستور کار مجموعه نظارت دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دارد.

او افزود: در همین راستا در بازدید مشترک کارشناسان نظارت بر درمان معاونت درمان و کارشناسان واحد مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور معاونت غذا و دارو یک مرکز غیر مجاز فعال در زمینه پوست، مو و زیبایی و یک مرکز غیر مجاز ارایه دهنده خدمات طب سنتی در شیراز شناسایی و تعطیل شد.

دکتر شریفی یادآور شد: در این بازدید که با حضور پلیس امنیت اقتصادی و مقامات قضایی استان همراه بود، بیش از ۱۰ میلیارد ریال داروهای خارج از چرخه قانونی از این مراکز کشف و ضبط شد.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مردم را رکن اصلی و مطالبه گر در ارائه خدمات سلامت استاندارد دانست و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، می توانند موضوع را با شماره تلفن های ۱۹۰ و ۱۸۱۹، به صورت شبانه‌روزی گزارش دهند.