اولویت هفتاد و هشتمین سفر شهرستانی:

دیدار استاندار فارس با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کامفیروز

فارس_ محمد هادی ایمانیه در سفر به بخش کامفیروز، با تعدادی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی این بخش دیدار و گفتگو کرد.

کلمه نیوز_ محمدهادی ایمانیه در جریان سفر به بخش کامفیروز شهرستان مرودشت، دفتر امام جمعه این بخش را افتتاح کرد و سپس در جمع فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کامفیروزی گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم به این معناست که امسال سال توسعه و پیشرفت کشور و جلب رضایت مردم است.

استاندار فارس تصریح کرد: تمام وقت امروز در کامفیروز را به بازدید میدانی اختصاص داده ام و جلسات را در مرکز استان تشکیل خواهیم داد اما به لحاظ اهمیت، نقش و جایگاه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در جمع عزیزان حاضر شدم؛ حرف های شما را شنیدم که موارد مطرح شده، مورد مورد قبول نیز هست.

وی با بیان اینکه تعدادی از مدیران استانی را به همراه آورده ام تا حرف های شما را بشنوند و مسائل و مشکلات منطقه را ببینند، اظهار داشت: قانون باید مشکل را مرتفع کند و مدیران نیز با استفاده از بندها و تبصره های مختلف باید در امورات مردم تسهیل ایجاد کنند.

ایمانیه افزود: جهش تولید با مشارکت مردم مادامی میسر می شود که موانع پیش روی سرمایه گذاران برداشته و حداقل های لازم برای فعالیت های اقتصادی و تولیدی فراهم شود؛ پس همه ارکان حاکمیت وظیفه داریم برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهادگونه وارد میدان شویم و همه همت و تلاش خود را در این زمینه به کار ببریم.

نماینده عالی دولت در فارس از آمادگی دولت برای رفع موانع تولید و مسائل پیش روی سرمایه گذاران خبر داد و گفت: در کارگروه احیا واحد های راکد و رفع موانع تولید بصورت مستمر این موضوع را دنبال کرده و امسال نیز با جدیت چند برابری دنبال خواهیم کرد تا مشکلات مزمن شده مرتفع گردد.