داوری صدای پوچتینو را هم درآورد

سرمربی چلسی بعد از تساوی تیمش برابر آستون‌ویلا به انتقاد شدید از داوری پرداخت.

به گزارش ایسنا، در یکی از بازی‌های حساس هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و آستون‌ویلا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی آبی‌های لندن، در پایان بازی به‌شدت از عملکرد داوری در این بازی عصبانی بود.

او به نوشته BBC در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه کسانی که این بازی را دیدند تاسف خوردند. داور به بهانه خطا گل ما را مردود اعلام کرد و سپس برای تایید تصمیمش به VAR پناه برد اما وقتی چیزی ندید نظرش را تغییر داد و بهانه دیگری برای لغو گل آورد. تو و شما و همه کسانی که در ورزشگاه بودند و بازی را نگاه کردند هیچ خطای ندیدند. با این حال گل سالم ما مردود اعلام شد. هرگز حرف ناشایستی نمی‌زنم و درباره داوری نظر منفی نمی‌دهم با این حال باید بگویم که این تصمیم‌ها به لیگ انگلیس ضربه می‌زند. چنین تصمیم‌هایی باورنکردنی و مسخره است و بسیار سخت بتوان آن را پذیرفت.

او ادامه داد: در نیمه‌نهایی جام حذفی برابر منچسترسیتی داور نه‌تنها برخورد توپ با دست مدافع سیتی را پنالتی اعلام نکرد که حتی به VAR هم مراجعه نکرد. این واقعا دردآور است و وجهه لیگ را لکه‌دار می‌کند. به نظرم بازیکنان و هوداران ویلا هم دلیل لغو گل ما را نفهمیدند. آنها به بهانه خطا گل ما را مردود اعلام کردند اما اگر حرکت‌هایی مثل این خطا باشد هیچ مسابقه‌ای با یازده بازیکن به پایان نمی‌رسد.

چلسی در فصل جاری با هدایت پوچتینو نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرده است. این در حالی است که هزینه زیادی برای جذب بازیکنان جدید در تابستان داشت. بعید است که سران تیم آبی‌پوش لندنی برای فصل بعد هم علاقه‌ای برای ادامه همکاری با این سرمربی آرژانتینی داشته باشند.

انتهای پیام