خانه بسکتبال کرمانشاه از راهیابی به مرحله نهایی پلی آف بازماند

کرمانشاه - کلمه نیوز - رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه گفت: تیم خانه بسکتبال یکی از ۲ نماینده استان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از راهیابی به مرحله نهایی پلی آف بازماند و نتوانست به کار خود در این رقابت‌ها ادامه دهد.

«کرم احمدیان» اظهار داشت: تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بسکتبال کشور موفق شد با صدرنشینی دور دوم و جمع ۱۶ تیم برتر راه پیدا کند.

وی افزود: در مرحله اول حذفی تیم کرمانشاه هر ۲ مسابقه خود را برابر خانه بسکتبال شاهرود پیروز شد و توانست به دور دوم صعود کند.

احمدیان یادآوری کرد: در این مرحله خانه بسکتبال کرمانشاه به مصاف اویژه صنعت مشهد رفت اما با قبول ۲ شکست پیاپی نتوانست به مرحله بعدی راه یابد.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه تصریح کرد: تیم کرمانشاه در مسابقه اول ۸۶ بر ۷۶ و در مسابقه دوم نیز ۷۱ بر ۶۶ نتیجه را به حریف مشهدی واگذار کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

وی ادامه داد: مقاومت بسیج دیگر نماینده کرمانشاه در مسابقات بود که در همان مرحله گروهی از رقابت ها حذف و موفق به صعود نشد.

احمدیان در پایان حضور تیم خانه بسکتبال کرمانشاه تا این مرحله از رقابت ها را کار بزرگی دانست و گفت: این تیم در حالی با هزینه حدود ۶۰ میلیون تومانی پا به این رقابت ها گذاشت که دیگر رقبای آن ها با هزینه های میلیاردی در مسابقات حاضر شدند.