روابط عمومی رکن تأثیر گذار در هر سازمانی است/ روابط عمومی همزمان آینه افکار و مطالبات شهروندان است

هرمزگان/کلمه نیوز-شهردار بندرعباس گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از رکن های مهم و تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری و همکاری گسترده درون و برون سازمانی می توانند در راستای اهداف سازمانی ایفای نقش کنند.

مهدی نوبانی در مراسم بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که با حضور مدیر آموزش شهرداری مرکزی بندرعباس، روابط عمومی های مناطق، سازمان ها و مدیریت های شهرداری بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت به خانواده بزرگ روابط عمومی بیان کرد: دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش همه شماها در روابط عمومی به عنوان مشعل داران مهارت، تدبیر و دانش و ایجاد فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین شهروندان و سازمان‌ها را فراهم می‌کند، که قابل تقدیر است.
وی گفت: روابط عمومی به عنوان بازوانی پرقدرت می تواند در راستای اهداف متعالی سازمان گام بردارد و موفقیت هر دستگاه و سازمانی و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
شهردار بندرعباس تصریح کرد: روابط عمومی همواره خدمات و وظایف مجموعه را به مردم اطلاع ‌رسانی کرده و همزمان هم آینه افکار و مطالبات شهروندان است تا با شناسایی و انعکاس انتقادات و مشکلات موجود، مطالبه ‌گری را در مسیر صحیح خدمت قرار دهد.
در این مراسم کارگاه آموزشی روابط عمومی حرفه ای و ارزشمندی با حضور مدرس مرضیه رستمی برگزار شد و همچنین در پایان مراسم از روابط عمومی های برتر شهرداری بندرعباس در حوزه های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/