معاون استاندار کرمانشاه:

فضاسازی مدیریت شهرداری کرمانشاه در رخدادهای تقویمی قابل تقدیر است

کرمانشاه- کلمه نیوز- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، برپایی نمایشگاه شهدا را یادآور جانفشانی شهدا دانست و گفت: فضاسازی مدیریت شهری در رخدادهای تقویمی قابل تقدیر است.

«محمد پورهاشمی» در بازدید از نمایشگاه عکس «امام دل‌ها» که در تالار شهرداری کرمانشاه به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد برپا شده ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاهی تلنگری به مردم و مسوولان است.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه ها این است که زحمات شهدا را فراموش نکرده باشیم، چرا که آنان پا روی نفس خود گذاشتند، جان را در طبق اخلاص گذاشتند تا ایران بماند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: هدفی که شهدا دنبال می‌کردند اکنون بدست ما رسیده و نمایشگاه شهدا یادآور پاسداری این عزیزان است.

پورهاشمی ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری در فضا سازی شهری در ایام مختلف سال و رخداد های تقویمی گفت: این فضاسازی‌ها چه در بحث نمایشگاه و چه فضای شهری کمک می‌کند به یادآوری زحمات و جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران که قابل تقدیر است.

وی در پایان تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری در فضای شادی نیز همان نقش را باید داشته باشد.

استان کرمانشاه بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.