بستری ۲۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان

خوزستان - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر ۲۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که این میزان نسبت به روز گذشته ۲۹ مورد کاهش یافته است.

کلمه نیوز – حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص آخرین وضعیت بیماری کووید-۱۹ در خوزستان بیان کرد: اکنون ۶۰ بیمار کرونایی در بخش های ویژه بیمارستانی تحت مراقبت هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در شبانه روز گذشته ۶۷ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های خوزستان مرخص شدند که در مقایسه با روز قبل از آن ۲۲ مورد بیشتر شده است.

وی گفت: در این مدت، ۳۸ بیمار جدید کرونایی در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که در مقایسه با روز قبل از آن هفت مورد کاهش یافته است.

حی بر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوت ناشی از کرونا نداشتیم افزود: در صورت نیاز، به ظرفیت بخش های کرونایی در بیمارستان های استان اضافه می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مردم استان خواست که عادی انگاری را کنار گذاشته و استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون را جدی بگیرند.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی، یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی، ۱۶ شهرستان زرد و بقیه مناطق استان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

تاکنون بیش از هفت میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان به جامعه هدف تزریق شده است.