واگذاری ۲۲۰ پلاک زمین به زوجین در قالب طرح جوانی جمعیت

اصفهان_ فرماندار ورزنه گفت: ۲۲۰ پلاک زمین نیز در قالب طرح جوانی جمعیت به زوجینی که در سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند، تعلق خواهد گفت.

فرماندار ورزنه گفت: ۲۲۰ پلاک زمین نیز در قالب طرح جوانی جمعیت به زوجینی که در سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند، تعلق خواهد گفت.

سعید رحیمی، اظهار کرد: در راستای طرح ملی مسکن ۴۴ هکتار زمین در مرحله اول به شهرستان الحاق شده بود که به ۴۹۶ نفر از ثبت نام کنندگانی که از دوره قبل ثبت نام کرده بودند با قرعه‌کشی و تعیین اولویت‌ها این زمین‌ها برای ساخت پس از آماده‌سازی تحویل داده می‌شود.

وی افزود: ۲۲۰ پلاک زمین نیز در قالب طرح جوانی جمعیت به زوجینی که در سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند تعلق خواهد گفت که این مهم در شورای مسکن شهرستان مصوب شد که امیدواریم این راهکار تشویق خوبی برای ترغیب جوانان به ازدواج باشد.

فرماندار ورزنه گفت: باقیمانده افرادی که برای طرح ملی مسکن ثبت نام کردند شامل ۱۹۴۰ نفر می‌شود که ۵۲ هکتار دیگر الحاق شده است که به محض ابلاغ به فرمانداری از سوی استانداری قرعه‌کشی واگذاری زمین‌ها انجام می‌شود که در یک کمیته مشترک بین راه و شهرسازی، شهرداری و فرمانداری و بنیاد مسکن مقرر شده هر چه سریع‌تر آماده‌سازی این زمین‌ها انجام شود.

رحیمی ادامه داد: در شهرستان ورزنه با توجه به اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابی سردار شهید سلیمانی تقریباً شروع به کار کرده است و منتظریم به‌صورت رسمی توسط مسئولان کشوری و استانی افتتاح شود روز گذشته که اتفاقاً روز ماما هم بود اولین نوزاد در این بیمارستان به دنیا آمد.

وی تصریح کرد: در راستای طرح جوانی جمعیت یک مورد سه‌قلو زایی در شهرستان ورزنه داشتیم که مقرر شد در طرح ملی مسکن یک پلاک زمین به والدین این سه قلو اهدا شود.

فرماندار ورزنه ادامه داد: در شرق اصفهان زمین‌ها به شکل تک‌واحدی تعلق گرفت. همچنین به زودی استخر ورزنه افتتاح می‌شود که تمام این پروژه‌ها از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان است.

انتهای پیام