حل مشکل اسناد مالکیت اراضی شهرک صنعتی شماره ۲ مسجد سلیمان

خوزستان - مدیر عامل شرکت شهرک های خوزستان از اینکه پس از سال ها هنوز مشکل اسناد مالکیت اراضی شهرک صنعتی 2 مسجدسلیمان حل نشده است گلایه کرد و گفت: رفع این مشکل نیازمند عزم جدی دستگاه های مرتبط است.

کلمه نیوز – علی مهدی پور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با بیان مطلب فوق به سرمایه گذارای های انجام شده در شهرک اشاره کرد و اظهار داشت: این شهرک که با محوریت توسعه ی شمال خوزستان راه اندازی شد، تاکنون توانست نقش مثبتی در تولید و هم چنین اشتغال زایی ایفا نماید و بخشی از بار مشکلات بیکاری را مرتفع نماید.

این مقام مسئول در ادامه به کارخانه های بهره برداری شده در این شهرک اشاره کرد و افزود: در این شهرک دو کارخانه ی بزرگ تولید آلمینیوم و پتروشیمی مشغول به فعالیت هستند اما تاکنون مشکل اسناد ملکی آنان حل نشده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در ادامه ضمن قول مساعد اظهار داشت: عزم بر این است که مشکلات حقوقی این واحدها در اسرع وقت حل و فصل و راه برای توسعه آنها هموار گردد تا بتوانیم واحدهای جدید صنعتی در این شهرک مستقر نماییم،

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: برای این منظور در اولین دیدار با دکتر حسینی محراب استاندار محترم خوزستان خواهیم خواست که در این رابطه دستور مساعد و عاجل صادر نمایند.

پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان نیز در این دیدار طی سخنان کوتاهی به تولید و رونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: فرآهم آوردن هر چه بهتر شرایط تولید باعث رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد که در شهرک های صنعتی مسجد سلیمان این ظرفیت به خوبی وجود دارد.

وی در خاتمه سخنان خود افزود: به همین منظور باید برای رفع مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران تمام تلاش خودرا معطوف و با همکاری لازم مشکلات مرتفع شوند.

شایان ذکر است: اخذ سند مالکیت و تعیین حدود قانونی واحدهای صنعتی یک عامل مهم در تثبیت زیرساخت های شهرک و ارائه خدمات مالی و حمایتی برای واحدهای صنعتی خواهد بود.