فرماندار گلپایگان:

تمام تلاش خود را برای حل مشکلات طرح نهضت ملی مسکن  به کار ببندیم

اصفهان_ فرماندار گلپایگان گفت: باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات پیش روی مردم در طرح نهضت ملی مسکن  به کار ببندیم، چرا که دور هم نشستن و به ثمر نرسیدن مصوبات دردی را از مردم دوا نمی‌کند.

فرماندار گلپایگان گفت: باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات پیش روی مردم در طرح نهضت ملی مسکن  به کار ببندیم، چرا که دور هم نشستن و به ثمر نرسیدن مصوبات دردی را از مردم دوا نمی‌کند.

محمدرضا عسکریان، امروز(چهارشنبه، ۲۴ خرداد) در چهارمین جلسه شورای مسکن شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: سال گذشته جلسات شورای مسکن شهرستان به خوبی و رو به جلو حرکت کرد و چند پله از سایر شهرستان‌ها جلو بودیم، اما اکنون به دلیل مشکلاتی از قبیل بیمه، سه‌طبقه بودن واحدها و عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک عامل، سرعت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن مطلوب نیست.

وی ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات پیش روی مردم در این طرح به کار ببندیم. دور هم نشستن و به ثمر نرسیدن مصوبات دردی را از مردم دوا نمی‌کند. یکی از نیازهای اساسی مردم مسکن است و این نیاز در گلپایگان بیشتر احساس می‌شود پس اگر بخواهیم با این شیوه حرکت کنیم به نقطه مطلوب نخواهیم رسید و انتظار من از روسای ادارات بیشتر از آنچه که تاکنون انجام شده است، خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فرماندار گلپایگان گفت: برخی جلسات از اهمیت بالاتری برخوردار است پس باید شخص رئیس اداره در آن حضور داشته باشد. اینکه فردی در جلسه چُرت بزند زیبنده شهرستان نیست؛ باید تمام تلاش خود را بکنیم تا آن بخشی از مشکلات مردم که در حوزه اختیارات ما است، حل شود. همه ما در سمتی که قرار گرفتیم وظایفی داریم و باید به نحو احسن آنها را انجام دهیم.

عسکریان افزود: روز گذشته ساعت ۳ بامداد به اصفهان رفتم تا ساعت ۶ صبح برای پیگیری مشکلات شهرستان با استاندار جلسه داشته باشم و بعد از آن نیز جلسات متعددی با مدیران کل بخش‌های مختلف برگزار کردم و نهایتاً ساعت ۱۲ شب به گلپایگان رسیدم و امروز نیز جلسات را از ساعت ۶ صبح آغاز کردم و مجدد این روند ادامه خواهد داشت و من به‌عنوان فرماندار وظایفی دارم و باید به آنها عمل کنم.