مهار حریق در شهرک صنعتی شوش

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: با تلاش سترگ و خارج از وصف گروه آتش نشانان شهرک های صنعتی شوش، شاوور، اندیمشک و دزفول 1 و 2 و همچنین شهرستان های شوش، شاوور و دزفول عملیات نفس گیر آتش سوزی در شهرک صنعتی پس از نه ساعت مبارزه ی بی امان مهار شد.

کلمه نیوز – علی مهدی پور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بیان مطلب فوق ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خارج از وصف آتش نشانان شهرهای فوق الذکر به زمان وقوع حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: حدود ساعت ١٣ روز جمعه مسئول شهرک صنعتی شوش خبر داد که در یکی از انبار‌های شرکت رانا پلاستیک آتش سوزی رخ داده است و به آنجا اعزام شده اند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اعزام معاون عمرانی و صنایع کوچک شرکت شهرکها و هیات همراه به شوش در ابتدای دریافت خبر افزود: از مدیر شهرک صنعتی شوش خواسته شد از شرکت‌ پاک چوب و شرکت کاغذ حریر دز که مجهز به ماشین آتش نشانی هستند و هم چنین سازمان آتش نشانی شهرداری شوش استمداد کمک شود. علاوه بر آنان از مدیران شهرک های صنعتی اندیمشک و دزفول نیز خواسته شد که تیم های آتش نشانی خود را برای کمک اعزام نمایند.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان شهرک های صنعتی یاد شده و سازمان آتش نشانی این شهرها نیز در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند. آتش نشانان شوش تا رسیدن نیروهای کمکی از دیگر شهرها تمام تلاش خود را معطوف بدان داشتند که آتش به دیگر انبارها و کارگاه ها سرایت نکند.

مدیر شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه کسانی که در مهار این آتش سوزی همکاری نمودند اظهار داشت: جا دارد از سازمان آتش نشانی شوش، کرخه، شوشتر، دزفول و اندیمشک و همکاران آتش نشان در شهرک های صنعتی شهرهای یاد شده تقدیر و تشکر شود.

وی در خاتمه گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی هیچ خسارت جانی در بر نداشته است.