برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد

فارس_ با حضور فرمانده انتظامی استان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

کلمه نیوز_ سردار “رهام بخش حبیبی” در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری حضرت امام حسین (ع)، اظهار داشت: هیچ حرکت و سخنی بالاتر و برتر از حادثه عاشورا نیست.

وی در ادامه سخنان خود حربه دشمنان در زمان فعلی را اشاعه دروغ و شبهه افکنی در جامعه دانست و گفت: عصبانیت دشمنان از کارما نشان دهنده درستی کارماست، چرا که دشمنان نمی خواهند ملت سرافراز ایران پیشرفت و ترقی نماید.

سردار حبیبی با بیان اینکه مردم قضاوت خوبی از عملکرد پلیس دارند، تاکید کرد: پلیس همواره در کنار مردم بوده و برای رفاه، امنیت و آرامش آنها تلاش کرده و رضایت قاطبه مردم قدرشناس انگیزه و انرژی ما را برای خدمت به آنها دوچندان می کند.

وی در ادامه شهرستان پاسارگاد را از شهرستانهای مهم استان فارس برشمرد و گفت: شهرستان پاسارگاد از لحاظ جغرافیایی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در استان فارس از موقعیت ویژه ای برخوردار می باشد.

سردار حبیبی عنوان کرد: از فرمانده جدید انتظامی شهرستان پاسارگاد انتظار داریم برخورد قاطعانه باقانون شکنان را به عنوان یک مطالبه مردمی جزو اولویت‌های اول خود قرار دهد.

در پایان این مراسم، طی حکمی که قرائت شد؛ سرهنگ دوم “علی زنگنه نیا” به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد معرفی و منصوب و با اهدا لوح تقدیر، از تلاش های سرهنگ “مصطفی توکلی” تجلیل و قدردانی به عمل آمد.