قرارگاه عفاف و حجاب استان به ایستگاه سی‌ام رسید:

در ایستگاه سی‌ام؛ از برند سازی تا نمایشگاه دائمی

فارس_ استاندار فارس خواستار برند سازی محصولات با کیفیت و نشان دهنده فرهنگ اسلامی ایرانی شد و از برگزاری نمایشگاه دائمی مد و لباس در شهر شیراز و نمایشگاه فصلی در شهرستان های استان خبر داد.

کلمه نیوز_ سی‌امین قرارگاه عفاف و حجاب استان، به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس برگزار شد.

استاندار فارس در این جلسه بر برگزاری نمایشگاه دائمی مد و لباس در شهر شیراز و نمایشگاه فصلی مد و لباس در شهرستان های استان تاکید کرد و افزود: نمایشگاه بین المللی مد اسلامی در سال آینده و مقارن با روز شیراز به میزبانی استان فارس و شهر شیراز برگزار خواهد شد. همه دستگاه ها همکاری نمایند تا این جشنواره فرهنگی به نحو احسن و شایسته نام استان فارس برگزار شود.

وی تصریح کرد: نهضت برگزاری نمایشگاه های مد و لباس اسلامی در دستگاه های دولتی با حمایت های مالی و تخفیف های قابل توجه ویژه پرسنل خود، ایجاد شود.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود به اعیاد پرخیر و برکت میلاد ائمه اطهار علیهم السلام در ماه های آتی اشاره کرد و گفت: باید از فرصت پر برکت میلاد معصومین علیه السلام و برگزاری جشن های متناسب با این ایام استفاده کرد.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت ارتباط دستگاه های فرهنگی و گردشگری با مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از بهترین راه های دسترسی به جوانان و نوجوانان استفاده از ظرفیت های گردشگری استان است.

نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات ایجابی انجام شده در استان تاکید کرد و اذعان داشت: عقیده دارم کارهای ایجابی باید به دست گروه های مردمی قوی سپرده شود؛ سمن های با انگیزه و قوی شناسایی شود و چگونگی حمایت از آنان در قالب بسته های حمایتی بررسی شود و همچنین وظایف دستگاه های مختلف نسبت به ایشان نیز بررسی و مطرح شود.

وی در‌پایان سخنان خود خواستار برندسازی پوشاک تولیدی استان شد و تصریح کرد: کیفیت، قیمت، رعایت فرهنگ اسلامی و ایرانی و توجه بر سلیقه مخاطب را هدف گیری کنید و از بخش خصوصی با ارائه بسته های حمایتی پشتیبانی کنید تا برترین برندهای پوشاک اسلامی استان در سراسر کشور مطرح شود.