در استان مرکزی صورت گرفت؛

تقدیر مدیر عامل توزیع نیروی برق استان مرکزی از پلیس آگاهی استان

مرکزی-کلمه نیوز-شرکت توزیع نیروی برق مرکزی در مراسمی از زحمات نیروی انتظامی استان در راستای پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه های برق و تعامل با این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری نیروی انتظامی با این شرکت بیان داشت: با توجه به تعامل و همراهی موثر شرکت توزیع نیروی برق و پلیس آگاهی استان شاهد کاهش سرقت سیم و تجهیزات برقی بوده ایم‌.

محمود محمودی نیروهای پلیس را مقتدر، توانمند و هوشیار توصیف کرد و با اشاره به حساسیت تأسیسات و تجهیزات صنعت برق، حضور موثر آنان را در حراست از تجهیزات صنعت برق ، امنیت آفرین دانست.

فرماندهی پلیس آگاهی استان مرکزی گفت : لزوم حفظ و حراست از بیت المال وظیفه شرعی و قانونی همه ما ست که با همکاری و همیاری شرکت توزیع برق و پلیس از روند روبه رشد سرقت تجهیزات برقی جلوگیری بعمل آمده است.

سرهنگ چهری افزود:ایجاد گشت های تلفیقی به منظور جلوگیری از سرقت تجهیزات شبکه های برق و همچنین دستگیری سارقین تجهیزات برق از همکاری های مشترک شرکت توزیع برق با پلیس آگاهی بوده است.

شایان ذکر است در این برنامه ها با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای عملیاتی پلیس در تأمین امنیت و آرامش در جامعه قدردانی بعمل آمد.