بیانیه سازمان صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی به مناسبت روز قدس

مرکزی-کلمه نیوز- سازمان صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی به مناسبت روز قدس طی بیانیه‌ای از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

بر همه ملت­ها و دولت­ها واجب است مسأله فلسطین را در اولویت مسائل خود قرار دهند. ( امام خامنه ای )

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، در این بیانیه آمده است:
روز قدس با یک پیام جهانی برای همه‌ی دنیا؛ که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود، حتی اگر بزرگترین و قدرتمند‌ترین دولت‌های جهان، حامیان ظلم باشند. موضع ما در مقابل اسرائیل همان موضع رهبر فرزانه است که اسرائیل در منطقه، یک غده بدخیم سرطانی است و باید قطع شود و ریشه کن گردد.

چهار دهه قبل، اقدام هوشمندانه‌ی امام خمینی (ره) برای تعیین روز قدس، فریاد حق طلبی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساند و ما امروز شاهد هستیم صهیونیست غاصب به رغم حمایت‌‌های گسترده‌ی قدرت‌های استعمارگر جهان و شبکه‌های رسانه‌ای همچنان به عنوان یک رژیم جعلی و کودک کش در جهان شناخته می‌شود.

ایران اسلامی، امروز هم مانند اوایل انقلاب با چالش‌های مستکبران روبرو است، اما با تفاوتی کاملا معنا دار؛ اگر آنروز چالش برسر کوتاه کردن دست عمال بیگانه یا تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران یا تسخیر لانه جاسوسی در تهران بود، امروز چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرز‌های رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر این منطقه است.

کارکنان اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی همچون سالهای گذشته باحضوری پر شور و حماسی، یک بار دیگر به میراث‌داری معمار کبیر انقلاب و با پیروی از فرامین رهبر عزیزمان؛ هم صدا با همه‌ی آزادگان جهان، درکنار مردم مظلوم فلسطین ، فریاد آزادی برای قدس سر داده، و ثابت می‌کنیم؛ مسئله‌ی قدس، نه مسئله‌ی فلسطین که مسئله‌ی تمامی ملتهای مسلمان است.

علی جودکی
مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی