حضور دندانپزشکان متخصص جهادی بمدت ۵ روز از ۲۰ الی ۲۴ فروردین در رودان

 هرمزگان/ کلمه نیوز-دندانپزشکان متخصص جهادی بمدت ۵ روز از 20 الی 24 فروردین با اولویت خدمات رسانی به نیازمندان در شهرستان رودان حضور خواهند یافت.

دکتر عباس علیمراد ،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان از حضور تیم متخصصان دندانپزشکی بمدت ۵ روز از ۲۰ الی ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ در شهرستان رودان به منظور ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه خبر داد .

در این رابطه جلسات هماهنگی و هم افزایی برای برنامه ریزی جهت حضور موثر و هدفمند دندانپزشکان متخصص جهادی در شهرستان رودان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه و سایر مسولین ادارات مرتبط در محل فرمانداری برگزار گردید.

همچنین در همین راستا جلسه ای با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان ، معاونین و مسئولین واحدهای ستادی در شبکه بهداشت و درمان نیز برگزار شد .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان بیان داشت : از آنجائیکه هزینه های درمانی خدمات دندانپزشکی در سبد خانوار مبلغ قابل توجهی را در بر میگیرد ، تصمیم گرفته شد تا با مساعدت گروه جهادی رهروان مهدوی و قرارگاه مردمی استانداری و با محوریت امام جمعه ، فرماندار و همراهی سایر ادارات و نهادهای مرتبط شهرستانی ، زمینه حضور گروه متخصصان دندانپزشکی جهادی در شهرستان فراهم گردد که به حول و قوه الهی این مهم محقق شد .

لازم به ذکر است در این طرح یک تیم ۴۵ نفری شامل دندانپزشک عمومی و متخصص و دستیار به مدت ۵ روز خدمات متنوع دندانپزشکی را با اولویت دانش آموزان و خانواده های کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و دانش آموزان معرفی شده از سوی مربیان بهداشتی آموزش و پرورش شهرستان انجام می دهند .

پایان خبر/