خواسته کاپیتان سابق رم برای تمدید قرارداد با ده‌روسی

کاپیتان سابق رم عقیده دارد قرارداد دنیله ده‌روسی به عنوان سرمربی رم باید به زودی تمدید شود.

به گزارش ایسنا، جوزپه جیانینی کاپیتان سال‌های قبل رم عقیده دارد سران این تیم ایتالیایی باید به پاس نتایج خوب جالوروسی در هفته‌های قبل، قرارداد این مربی را برای فصل تمدید کنند.

او در صحبت‌هایی با تمجید از این مربی به گاتزتادلواسپورت گفت: ده‌روسی نتایج، سبک و ذهنیت را در رم تغییر داده است. بازیکنان رم همیشه سعی می کنند بدون ترس بازی کنند. الان در تیم رم نگرش متفاوتی وجود دارد و پیروزی در داربی نیز شرایط روحی تیم را بهتر کرده است. ده‌روسی خیلی روی نگرش و ذهنیت بازیکنان کار کرده است. او چند تغییر مهم در تیم رم ایجاد کرده که یکی از آنها حضور الشعراوی در سمت راست زمین بوده است. ده‌روسی کاملا شایسته تمدید قرارداد است. او به این تیم امنیت و آرامش داده است.  

پیش از این نیز فابیو کاپلو در مصاحبه با گاتزتادلواسپورت به تمجید از دانیله ده‌روسی پرداخت و نقش او را در موفقیت‌های رم برجسته کرد.

رم به دنبال رسیدن به لیگ قهرمانان اروپاست و اکنون سه امتیاز با تیم بولونیای رده چهارمی فاصله دارد و با توجه به اینکه یک دیدار رو در رو با این تیم در ورزشگاه المپیکو دارد، از بخت خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برخوردار است.

شاگردان ده‌روسی باید امشب (یک‌شنبه) در سری آ به مصاف اودینزه بروند. جالوروسی در اولین دیدار یک چهارم نهایی لیگ اروپا توانست میلان را در سن سیرو با یک گل شکست دهد و شانس خوبی برای رسیدن به نیمه نهایی این رقابت‌ها دارد.

انتهای پیام