مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان مرکزی:

اهدای عضو، جان بخشیدن دوباره است

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان مرکزی با اشاره به اینکه اهدای عضو، جان بخشیدن دوباره است، گفت: اشاعه فرهنگ اهدای عضو در راستای جان بخشیدن دوباره اولویت انجمن اهدای عضو استان مرکزی است.

دکتر زهرا کمال آرا در نشست با اهالی قلم و هنر استان مرکزی، افزود: هدف از برگزاری این نشست استفاده از ظرفیت اهالی قلم و هنر برای ارتقای سطح فرهنگ اهدای عضو در استان است.

وی اظهار کرد: فرهنگ اهدای عضو در جامعه باید بواسطه سفیران فرهنگی و ادبی و استفاده از توان و ظرفیت تمام اقشار جامعه ارتقا یابد.

دکتر کمال آرا خاطرنشان کرد: انجمن اهدای عضو استان برای جان بخشیدن دوباره به افراد نیازمند اهدای عضو تمام تلاش خود را بکار بسته است، اما با این وجود این کافی نیست و باید دیگر افراد جامعه نیز پای کار بیایند.

وی تاکید کرد: تشکیل کمیته ادبی در این خصوص و اشاعه فرهنگ اهدای عضو در راستای جان بخشیدن دوباره، استفاده از فرم های اهدای عضو در جلسات مختلف فرهنگی و ادبی و ارایه سخنرانی کوتاه مدت در این جلسات در خصوص اشاعه فرهنگ اهدای عضو توسط سفیران اهدای عضو می تواند اقدامات موثری در این خصوص بشمار آید.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان مرکزی گفت: در مراسم های رونمایی کتاب نیز سفیران اهدای عضو می توانند با دقایقی صحبت در این زمینه کمک شایان توجهی به اهمیت این موضوع در جامعه نمایند.