گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه

گروه اقتصادی:امروز شاخص کل بورس تهران سبزپوش شد، اما شاخص هم وزن ریزش کرد.به گزارش اکوایران،در معاملات روز دوشنبه ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۲ هزار و ۲۰۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۷۵ هزار و ۱۴۶ واحد رسید.شاخص کل هم‌وزن بورس نیز […]

گروه اقتصادی:امروز شاخص کل بورس تهران سبزپوش شد، اما شاخص هم وزن ریزش کرد.به گزارش اکوایران،در معاملات روز دوشنبه ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۲ هزار و ۲۰۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۷۵ هزار و ۱۴۶ واحد رسید.شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با ریزش ۷۵ واحدی در رقم ۶۶۸ هزار و ۱۵۳ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس با افت ۴۰ واحدی به رقم ۲۱ هزار و ۹۶۶ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش ۱۴۰ واحد به سطح ۱۱۶ هزار و ۲۴ واحد رسید.

بزرگان سبز و قرمز بورس و فرابورس
امروز نماد‌های حکشتی، فملی و فولاد نماد‌های سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نماد‌های مبین، اخابر و کنور از نماد‌های قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.در فرابورس نیز نماد‌های مارون، خاور و انتخاب بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نماد‌های حسینا، ودی، حگهر نماد‌هایی هستند که اثر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.