فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

سپاه در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق اثرگذار است

مرکزی-کلمه نیوز-فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق اثر گذار است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمو مهدی در حاشیه جلسه آموزش مدیریت مصرف ویژه کارکنان سپاه، افزود: صرفه‌جویی در مصرف برق نیازمند فرهنگ‌سازی است و استفاده از ظرفیت بسیج در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد : سپاه با همکاری بسیج ادارات و اصناف با همه توان برای اجرا و پیاده‌سازی طرح مدیریت مصرف برق برای گذر از پیک تابستان همکاری و مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه مدیریت مصرف از ارکان اقتصاد مقاومتی است، افزود: سپاه و مسئولان دستگاه های اجرایی در صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی پیشرو هستند.

محمود محمودی گفت: مدیریت مصرف برای تمامی ایام سال است و منحصر به فصل تابستان نیست و باید در حفظ منابع انرژی کوشا باشیم.

وی با تاکید بر حضور موثر بسیج و سپاه در طرح مدیریت مصرف برق گفت: ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و آموزش استفاده صحیح از برق در سطح کلان کشور یک نیاز است.

محمودی با بیان اینکه کاهش یک درصدی تلفات برق باعث آزادسازی ۱۵۰۰ مگاوات ظرفیت نیروگاهی می‌شود، افزود: این امر موجبات کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از سرمایه‌گذاری‌های هنگفت در صنعت برق را فراهم می‌سازد.

وی بیان کرد: با روند افزایش گرما مصرف انرژی افزایش می‌یابد و گرمای بیش از حد زمین مربوط به افزایش مصرف انرژی است و امیدوارم با مشارکت خوب مردم و مسئولان باید همانند سال گذشته در مصرف بهینه انرژی از پیک مصرف برق در تابستان امسال گذر کنیم .