با هدف تسریع در ساخت پروژه های عمرانی حوزه سلامت انجام شد؛

هم اندیشی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)

فارس_ نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مدیر عامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با محوریت تسریع در ساخت پروژه های عمرانی بزرگ حوزه سلامت فارس، برگزار شد.

کلمه نیوز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، بر ضرورت تقویت تعامل بین مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در راستای ساخت و تکمیل پروژه های حوزه سلامت تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به خدمات دولت شهید جمهور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» در حوزه های مختلف و به ویژه پیشرفت های حوزه سلامت کشور در دولت سیزدهم، ساخت دو پروژه عمرانی بزرگ شیراز شامل بیمارستان ۱۴۰۰ تختخوابی حضرت محمد رسول الله(ص) و بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی حضرت صدیقه طاهره(س) را در توسعه و ارتقای خدمات سلامت در شیراز و ارایه خدمت به مردم استان فارس و استان های همجوار موثر دانست و لزوم تسریع در آغاز ساخت این دو پروژه درمانی را ضروری برشمرد.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) نیز در این نشست هم اندیشی، فعالیت این قرارگاه در زمینه توسعه پروژه های حوزه سلامت را تکلیفی برای این قرارگاه عنوان کرد و گفت: کارهای زیادی در حوزه درمان کشور از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) انجام شده و این اقدامات و فعالیت ها در نقاط مختلف کشور از جمله استان فارس، ادامه دارد.

«محمدرضا رحمانی» افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) همچون گذشته آماده هرگونه همکاری و مشارکت در ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در این نشست با با اشاره به گستردگی جغرافیایی استان فارس و زیرمجموعه های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سطح استان گفت: در حال حاضر پانزده بیمارستان دانشگاهی در شهر شیراز فعالیت است و با توجه به پیشینه پزشکی شیراز، تعدادی از این بیمارستان ها، قدمت بالایی دارد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» افزود: با توجه به مراجعه بیماران از شهرهای مختلف فارس و استان های مجاور به شیراز برای دریافت خدمات درمانی، لازم است مراکز درمانی جدید ساخته شود که این موضوع برای توسعه خدمات رسانی به بیماران امری ضروری به شمار می رود.

او با اشاره به تلاش های دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای توسعه زیرساخت های حوزه سلامت استان، پیگیری ساخت دو بیمارستان حضرت محمد رسول الله(ص) و حضرت صدیقه طاهره(س) را تلاشی در این راستا عنوان کرد.

این نشست صبح روز، یازدهم تیر ۱۴۰۳ با حضور جانشین مدیرعامل موسسه نوین ابنیه، مدیر شرکت ریل گستر، دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی، مهندس «سید مجتبی میرابراهیمی» مدیر پردیس شهید دوران و دکتر «مهدی خسروی» مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پردیس شهید دوران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.