جشن عکس عیدانه پروژه های شهرداری بندر عباس( گمبرون شهر) برگزار می شود

هرمزگان/ کلمه نیوز-16 پروژه تکمیل شده شهرداری بندر عباس به عنوان سوژه عکاسی برای برگزاری جشن عکس عیدانه معرفی شده است.

مریم پاسالار ،مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس هدف از برگزاری این جشن را معرفی هر چه بهتر پروزه های شهرداری و مشارکت شهروندان و هنرمندان در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری شهروندی عنوان کرد و گفت : نقش شهروندان و اقشار مختلف در تولید محتوا و معرفی شهر بندر عباس باید پر رنگ و جدی گرفته شود چرا که مطالعه و پژوهش و اجرای همه طرح ها برای پیشرفت شهر مستلزم همراهی و همکاری همه شهروندان و سازمانها و نهادهای شهری می باشد.

پاسالار افزود : شرکت کنندگان می توانند در هر دو بخش با ارسال مجموعه  عکس و عکس تکی حضور پیدا کنند و ما معتقدیم با حضور مردم دربطن کارهای عمرانی فرهنگی اجتماعی و ورزشی اتفاقات بزرگ و با کیفیتی در شهر رقم خواهد خورد چرا که مردم در همه حوزه ها نقش تعین کننده و اثر گزاری را بازی می کنند و با طرح ها ایده های تازه باعث نو آوری و زیبایی هر چه بیشتر شهر می شوند.

وی در رابطه با جشن عکس عیدانه پروزه های شهرداری بندرعباس خاطر نشان کرد از همه مردم و هنرمندان عکاس دعوت می شود در این رویداد مردم محور حضور پیدا کنند تا جشن عکس باشکوه و پر شوری را برگزار نماییم.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت :عکسهای برتر شهروندان در دو بخش موبایلی و عکاسی با دوربین حرفه ای درانتهای این رویداد در گالری خیابانی شهر اکران خواهد شد و به برگزیدگان هدیه نقدی پرداخت خواهد شد.

پایان خبر/