مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خبر داد:

آماده باش نیروهای عملیاتی صنعت برق استان فارس و بوشهر برای تامین برق پایدار شعب اخذ رای

فارس_ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، گفت: اکیپ‌های عملیاتی و‌ نیروهای پشتیبانی صنعت برق این دو استان، برای اطمینان از تامین برق تمام مراکز و شعب اخذ رای در آماده باش کامل هستند.

کلمه نیوز_ یداله حقیقی مدیرعامل این شرکت با توجه به پیش‌رو بودن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که جمعه ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد، از آماده باش نیروهای عملیاتی صنعت برق استان فارس و بوشهر برای تامین برق پایدار شعب اخذ رای خبر داد و گفت: اکیپ‌های عملیاتی و‌ نیروهای پشتیبانی صنعت برق دو استان مذکور، برای اطمینان از تامین برق تمام مراکز و شعب اخذ رای در آماده باش کامل هستند.

حقیقی با بیان اینکه معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای فارس همزمان با برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در تاریخ ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ نیز در آماده باش کامل بود، افزود: جهت آمادگی هرچه بیشتر ارائه خدمات، همچنین جلوگیری و رفع مشکلات به وجود آمده احتمالی، در دور اول انتخابات نیز برنامه‌ریزی گروه‌های عملیاتی، با نظارت رؤسای ادارات و ناظرین به صورت کشیک انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه کشیک و آمادگی امورهای سه گانه بهره‌برداری، اعم از امور شرق و جنوب ، شمال و غرب و بوشهر در قالب چندین گروه به ایفای وظایف پرداختند، عنوان کرد: در همین راستا ۲۶ گروه عملیاتی پُستی، ۲۱ گروه عملیاتی حفاظتی، ۲۰ گروه عملیاتی خطی، ۲۳ رئیس اداره و ۷۴ ناظر بهره‌برداری و سرشیفت حضور داشته و به انجام امور پرداختند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر در ادامه با تاکید بر اینکه هم اکنون هم کلیه اکیپ‌های عملیاتی در مراکز از پیش تعیین شده، مستقر و برای اطمینان از تامین برق پایدار شعب اخذ رای در حال تلاش هستند، افزود: همچنین در مراکز حساس و مهم، پیش‌بینی مولدهای اضطراری نیز صورت گرفته است.

وی در ادامه یادآور شد که صنعت برق نیز در کنار سایر دستگاه‌های مسئول، تمام شرایط را برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات پرشور ریاست جمهوری آماده کرده است.

به گفته حقیقی، مدیرعامل توانیر نیز از تمام پرسنل صنعت برق خواسته تا مثل همیشه که با فعالیت جهادی و با از خود گذشتگی نسبت به تامین برق کشور اقدام کرده‌اند، با حضور در انتخابات نقش خود را در ساخت ایرانی آباد ایفا کنند.