بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد

جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد بر پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ادامه راه و اصول امام (ره) تاکید کرد.

به گزارش کلمه نیوز، مرکزخراسان رضوی، جبهه پیروان خط امام و رهبری در بیانیه خود آورده است: ملت وفادار، آگاه و مبارز ایران اسلامی امروز پرانگیزه و امیدوار در گام دوم انقلاب، با شناخت درست از راه و مرام و اصول امام (ره)، گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برنامه دشمن برای توقف پیشرفت ایران را ناکام خواهدگذاشت و با عزمی مستحکم، خود را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، آماده ظهور منجی عالم تاب بشریت و امید مستضعفان جهان می‌کند.

در این بیانیه با گذری بر وقایع ۱۵ خرداد ۴۲ به بعد آمده است:

قیام پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ در آسمان بی فروغ و ظلمانی ایران ستم کشیده، درخشش را آغاز، چشم‌های خفته را بیدار و فطرت‌های خدا جو را با خود همراه کرد و بعد از آن بود که سلام ولبیک با شعار یا مرگ یا خمینی بلند شد.

در ادامه آن نوجوانان غیور و جوانان رشید کشورمان تحت خدمت صادقانه و رهبری داهیانه امام راحل (ره) حماسه‌ها آفریدند و دشمن و مزدوران داخلی آنان را، به خاک مذلت کشیدند همان امام راحلی که در مراسم تشییعش حضور عظیم و بی‌نظیر و چندده‌میلیونی، رسانه‌های خارجی و شخصیت‌های سیاسی را در بهت و حیرت فرو برد؛ و از ۱۴خرداد ۱۳۶۸ تا امروز و تا فرداها، جاودانگیِ یاد و حقیقت امام خمینی (ره) ومکتب امام (ره) محسوس و مشهود است و فریاد رسای ایشان که “برای خدا قیام کنید و به نصرت الهی مطمئن باشید” در اعماق دل ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان نفوذ کرده است.

همان رهبر الهی که بنیان‌گذار مکتب فکری و سیاسی و اجتماعی اسلامی شدندو ملت ایران با به میدان آوردن عمق ظرفیت و توانمندی خود و حرکت در مسیر این عبد صالح خدا الگویی برای دنیا شد.

در این بیانیه آمده است: امام خمینی، این فرزند برومند از نسل ابراهیم (ع) و محمد (ص) با اطمینان قلبی به وعده‌های نصرت و هدایت الهی معنویت را زنده و نظامی بر اساس اسلام ناب محمدی ایجاد کردند؛ کار بزرگی که بعد از صدر اسلام، سابقه نداشت.

امام خمینی که منظومه دینی و سیاسی ایشان مبتنی بر باور عمیق به اسلام و خداوند متعال، مردم‌سالاری و احترام به آرای مردم، بود همواره اسلام آمریکایی و به عبارتی اسلام بی‌تفاوت در برابر جنایات صهیونیسم و آمریکا و اسلام چشم دوخته به آمریکا و قدرت‌های بزرگ را مردود می‌دانستند.

پس از غروب آن خورشید فروزان خبرگان رهبری در عملی به موقع، با درایت ستودنی وغیر قابل وصف، رهبری انقلاب اسلامی را به بزرگمرد دیگری از دودمان پیامبر گرامی اسلام (ص) منتقل کرد.

از آن زمان تاکنون انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی رویدادها، حوادث بزرگ و توطئه‌های سنگین امنیتی، اقتصادی، تبلیغاتی را به خود دید، اما با هوشمندی و هدایت ایشان، سربلند شد و بسیاری از پیش‌بینی‌ها و آرمان‌های امام راحل (ره) که می‌فرمودند:”ایران به قدرتمندترین کشور منطقه با نقش مؤثر و تعیین‌کننده در عرصه بین‌الملل تبدیل می‌گرد”به حقیقت پیوست.