نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشان دادن جوهره مردمی انقلاب اسلامی قابل تقدیر است

کرمانشاه - کلمه نیوز- استاندار کرمانشاه گفت: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشان دادن جوهره مردمی انقلاب اسلامی قابل تقدیر است و این شورا همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌های الهی انقلاب قرار داشته و دارد.

به گزارش کلمه نیوز، «بهمن امیری‌مقدم» روز چهارشنبه در پیامی با تبریک سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۵۹ و به فرمان امام راحل(ره) تاسیس شد که تدبیر حکیمانه‌ای برای پاسداشت ارزش ها و فرهنگ انقلابی و ایجاد اتحاد و همبستگی حول محور اسلام و ایران اسلامی، مشارکت مردم در برگزاری مراسم‌ها و زنده نگاه داشتن مناسبت‌های ملی و مذهبی، تکریم هویت ارزشی و ارکان انقلابی اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: این شورا در واقع تریبون فراگیر و موثر اعلام مواضع صریح و شفاف ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی است که نمایش قدرت نرم نظام اسلامی و مردم و اقتدار و عزم ملی ایران در عرصه های مهم و تاثیرگذاری ملموس در روند تحولات اساسی داخلی و بین المللی است.

استاندار کرمانشاه افزود: حضور میلیونی مردم در یوم الله های مختلفی که نماد استقلال، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است، نشان می دهد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بسیج عمومی و تقویت جایگاه مردم در نظام اسلامی نقش قابل قبولی ایفا کرده است.

امیری‌مقدم اضافه کرد: اینجانب سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به رئیس، اعضا و همه دست اندکاران این نهاد انقلابی در استان کرمانشاه تبریک عرض می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ ظّل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در حفظ انسجام منطقی بین دستگاه ها در راستای تحقق شعار «جهاد تبیین»، تبلیغات موثر، روشنگری دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی، حفظ ارزش های دینی و ملی و تقویت پایگاه اجتماعی و مردمی جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.