بررسی و تحلیل روند اجرایی برنامه و بودجه شهرداری اهواز

جلسه بررسی و تحلیل روند اجرایی برنامه و بودجه سال جاری و اتخاذ راهکارهای اصلاحی و تدوین سیاست های برنامه و بودجه سال آتی شهرداری اهواز برگزار شد.

کلمه نیوز – به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز، این جلسه به ریاست رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز و با حضور سعید فردانی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیران مناطق هشت گانه به همراه روسای اداره برنامه ریزی و مدیرکل برنامه و بودجه در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزارشد.

شهردار کلانشهر اهواز با اشاره به اینکه نگاه مدیر منطقه، نگاه محوریت در شهر باشد، اظهارداشت: مدیران مناطق طی تعاملاتی که با شهروندان و نهادهای منطقه ای دارند باید مشکلات را شناسایی و برای رفع مشکلات اقدام کنند.

رضا امینی همچنین دراین جلسه بر همفکری و هماهنگی مدیران مناطق در شناسایی و رفع مشکلات شهر و شهروندان تاکید کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز نیز اهمیت تراز بودجه و تراز اصلاحیه بودجه مناطق را مطرح و راهکارهای اجرایی تراز بودجه مناطق را تشریح کرد.

سعید فردانی در مورد وضعیت دیون، درآمدهای غیر نقدی و هماهنگی تراز بودجه مناطق با معاونت مالی و اقتصادی و معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، پروژه های شاخص، مهم مناطق و محله محور توضیحاتی ارائه کرد.

وی بر الزامات اجرایی شدن کارها و اقدامات در سال ۱۴۰۲ درمناطق تاکید و بیان داشت: مدیران مناطق در ۶ ماهه دوم برای رونمایی، افتتاح، بازگشایی و راه اندازی از پروژه های مهم مناطق و محله محور برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه برنامه اهواز ۱۴۰۵ برنامه ای استراتژیک و تحول نگر می باشد، اظهارکرد: در نگاه کلان به شهر مسائل بررسی می شود و در نگاه جز، مدیران مناطق مسائل کلیدی محلات را احصا می کنند و با رفع مسائل موجبات رضایتمندی شهروندان ایجاد می شود.

گفتتنی است مدیران مناطق در این جلسه در مورد مشکلات ، پیشنهادات و راهکارهای تدوین بودجه بحث و تبادل نظر کردند.