معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان تاکید کرد؛

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز

اصفهان_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه کارگروه هماهنگی برخورد با تخلفات ساختمانی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد گشت کنترلی با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ایجاد و از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

مهران زینلیان پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه کارگروه هماهنگی برخورد با تخلفات ساختمانی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد گشت کنترلی با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ایجاد و از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

وی ادامه داد: همچنین احکام قطعی (در حوزه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز) با هماهنگی میان دستگاه‌ها و با حضور فرماندار شهرستان مربوطه، فرمانده انتظامی و دادستان اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان افزود: سایر احکام غیرقطعی نیز مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

دکتر زینلیان اظهار داشت: ضمناً مقرر شد همه انشعابات خلاف قانون (برق و آب) ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته در سال‌های اخیر در اسرع وقت جمع‌آوری شوند.

وی متذکر شد: طبق مصوبات این جلسه، دادستان استان به منظور ایجاد وحدت رویه مناسب در مراجع قضائی، پیگیری‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

وی عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان نیز پهنه‌های مناسبی را برای رفع نیاز باغ ویلا در سطح استان پیش بینی خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: برای بازگرداندن زمین‌های کشاورزی به حالت اول نیز اداره کل جهاد کشاورزی استان پیگیری و پیشنهادات خود را ارائه کند.

وی افزود: همچنین ساماندهی صنف املاک ساختمان نیز توسط پلیس اماکن پیگیری خواهد شد.