کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در نیمه نخست امسال در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۴ تُن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که حدود ۸ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است.

کلمه نیوز – سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال در برخورد با تیراندازی‌های و جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز حدود ۷۰ درصد از تیراندازی‌ها کشف و عاملان آن‌ها بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند، اظهار داشت: در این ارتباط هزار و ۸۵۰ قبضه انواع سلاح و بیش از ۵۲ هزار انواع فشنگ کشف و ۱۶ باند متلاشی شدند.

او افزود: در حوزه مواد مخدر نیز در این مدت بیش از ۴ تُن انواع مواد مخدر کشف شده که حدود ۸ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: در حوزه امنیت اقتصادی در این مدت زمان ۷۹۰ میلیارد تومان ارزش ریالی کالای قاچاق و ۱۵ میلیون لیتر سوخت کشف شده که در بحث سوخت در مقایسه با مدت مشابه ۲۸۰ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

سردار میرفیضی افزود: در حوزه مشاوره و مددکاری بیش از ۳۶ هزار پرونده به بخش مشاوره ارجاع شده که ۷۰ درصد آن‌ها منجر به سازش شده است.

او گفت: از همکاری استاندار، اعضای شورای تامین، روحانیت، دستگاه قضائی، نیرو‌های مسلح، دستگاه‌های اطلاعاتی و به ویژه مردم عزیز استان خوزستان که تعامل تنگاتنگی با مجموعه انتظامی دارند و از تمامی کارکنان پلیس سطح استان که با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و تحمل سختی‌ها و از خانواده‌های صبورشان که بتوانند امنیت پایدار را در استان ایجاد کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.